آیا می خواهید از اسرار چگونه طراحان برتر گرافیک آرم های خود را ایجاد کنند؟

این مقاله دقیقاً نشان می دهد که چگونه طراحان برتر آرم های امروزی ، آرم های خود را ایجاد می کنند. این فرایند طراحی را نشان می دهد که این طراحان برای رسیدن به طراحی لوگوی نهایی خود می روند.

فرآیند طراحی آنها:

  1. خلاصه
  2. پژوهش
  3. تحقیقات بصری
  4. طراحی و مفهوم سازی
  5. بازتاب
  6. تثبیت موقعیت
  7. ارائه ها
  8. جشن

 

1. خلاصه

تقریباً همه طراحان موافق هستند که جمع آوری اولیه اطلاعات از مشتری مهمترین مرحله است ، چه از طریق مصاحبه حضوری و چه با پرسشنامه. اینجاست که شما باید طراحی را بطور خلاصه تنظیم کنید. طراح ، جان حمص می گوید: "شما باید واقعاً مشتری خود را خیلی قبل از شروع کار درک کنید. طراحی آرم هرگز فقط در تاریکی تیراندازی نمی شود. این دقیقاً برعکس است. "

اگر هنوز مشتری دریافت نکردید ممکن است علاقه مند شوید که چگونه می توانید اولین شغل خود را بدست آورید . یا اگر به نوشتن یک طرح مختصر در طراحی کمک نیاز دارید ، چگونه می توانید خلاصه طراحی گرافیک بنویسید ؟

2. تحقیق

پس از شکل گیری مختصر در طراحی ، آشنایی با مشاغل مشتری خود مرحله مهم بعدی در موفقیت یک آرم است. تحقیقات شامل خواندن عمومی در مورد صنعت ، گاهی اوقات در مورد تاریخ و رقبای آن است. اگر بودجه اجازه دهد ، می توان تحقیقات خارجی را انجام داد.

3. تحقیقات بصری

این تحقیق نه در مورد مشتریان مشتری بلکه در مورد سبک واقعی آرم انجام شده است. اینجاست که معمولاً برای دستیابی به یک دوره یا سبکی که با آن ناآشنا نیستیم ، نگاه می کنیم و یا خود را با آنچه تازه یا موفق است ، تازه می کنیم. به عنوان مثال. آرم های تجاری مشابه را پیدا کنید و آنها را نقد کنید. اینجاست که شما به دنبال الهام گرفتن هستید .

وندی استامبرگر ، طراح گفت: "من بیشتر به دنبال تکنیک های خود هستم و از خودم می پرسم که چرا یک آرم خاص به نظر شرکتی است یا چه چیزی یک آرم مراقبت های بهداشتی واقعاً خوب را ایجاد می کند: یا به عنوان مثال چرا این آرم را دوست دارم و از آن متنفر نیستم؟" طراحان باید این کار را انجام دهند برای درک بهتر صنعت و رقابت.

توجه: بعضی از طراحان در واقع از استفاده از تحقیقات بصری خودداری می کنند و ترجیح می دهند از کتاب منبع ذهنی خود استفاده کنند ، اما برخی دیگر می گویند که انجام این کار ، راه حل طراحی شما را محدود می کند.

4. طراحی و مفهوم سازی

توسعه مفهوم (های) طراحی آرم جایی است که خلاقیت به مرحله اجرا در می آید ، اینجاست که طراح باید با استفاده از خلاصه طراحی و تحقیق انجام شده ، آرم را خلق کند. بعضی از طراحان برای طرح بندی از یک دستمال استفاده می کنند ، برخی از آنها از طرح اسکیت استفاده می کنند و برخی از رایانه را به عنوان کاغذ استفاده می کنند ، این همه موردی برای انتخاب شخصی است ، اما ابتدا استفاده از رایانه توصیه نمی شود.

در هنگام مفهوم سازی ، بعضی از طراحان عمدتاً به سبک گرافیکی و تصویر یک قطعه توجه دارند ، در حالی که برخی دیگر سعی دارند معنای عمیق یا نوعی معما تصویری را منتقل کنند (مانند پیکان در لوگوی FedEx - نگاه بین e و x). این نوع آرمها تأثیر بیشتری روی بیننده می گذارد و وقتی یک طراح یکی را خلق می کند ، بلافاصله آن را می شناسند. این منحصر به فرد خواهد بود و بعد به تجربه و کل هویت می افزاید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مفهوم سازی ، مقاله من در مورد نحوه طراحی یک آرم یا راهنمای نهایی برای طراحی آرم را بررسی کنید یا در مورد تایپوگرافی به کمک نیاز دارید ، از 5 منبع برتر تایپوگرافی استفاده کنید .

5- تأمل

انجام استراحت به همان اندازه تحقیقات فیزیکی و مختصر طراحی اهمیت دارد. گیر کردن در یک خلاقیت خلاق بسیار آسان است ( یاد بگیرید که چگونه خلاق باشید ) و از یک پروژه خسته می شوید و به همین دلیل است که طراحان آرم استراحت می کنند. با استراحت ، ایده های شما در پشت سر شما بالغ می شوند و رشد می کنند. وقتی به پروژه خود برگردید ، شور و شوق ، بینش و فرصت را تجدید کرده اید. این همچنین مرحله خوبی برای گرفتن بازخورد از دیگران است.

6. موقعیت یابی

این جایی است که طراحان چگونگی کار را انتخاب می کنند ... آنها یا خود را مانند پیمانکاران قرار می دهند و طبق خواسته های مشتری خود سفارش می گیرند (به عنوان مثال به مشتریان خود در امور طراحی توصیه نمی کنند) یا اینکه خود را مانند یک کسب و کار قرار می دهند و خود را به یک رابطه طولانی مدت می بخشند. (به عنوان مثال ، راهنمایی مشتریان را به یک راه حل مناسب تر شبیه به آنچه یک وکیل انجام می دهد) راهنمایی کنید. طراحان مجبورند نحوه کار خود را انتخاب کنند. من شخصاً سعی می کنم یک رسانه شاد پیدا کنم.

7. ارائه

اینجاست که طراح باید کارهای خود را به مشتری ارائه دهد. آنها می توانند انتخاب کنند که آیا مشتری متنوع زیادی از مفاهیم طراحی لوگو را نشان می دهد (اگر سنجیدن سلیقه مشتری دشوار باشد) یا اینکه می توانند فقط چند طرح آرم انتخاب را نشان دهند. این موضوع قابل بحث دیگر است. من شخصاً فقط بهترین 1 یا 2 مفهوم را ارائه می دهم.

8. جشن

در نظرسنجی انجام شده به 75 طراح برتر ، هنگامی که کار به پایان رسید و تصویب شد ، 31٪ از طراحان با نوشیدن آبجو ، 12٪ سر برای شکلات ، 22٪ سر به خواب می روند تا از خواب بیایند و 35٪ دیگر می توانند. جشن نخواهید گرفت زیرا آنها باید در طراحی آرم بعدی شروع کنند.

خلاصه

در زیر خلاصه ای از کل مراحل طراحی برای بررسی سریع آورده شده است. حتی ممکن است چاپ کل مقاله مفید باشد - اگر چنین است ، مطمئن شوید که روش هوشمند را چاپ کرده اید یا حتی بهتر ، از عملکرد چاپ موجود در انتهای این مقاله استفاده کنید.

  1. خلاصه طراحی: پرسشنامه یا مصاحبه با مشتری را انجام دهید تا به طور خلاصه از طرح استفاده کنید.
  2. تحقیق: تحقیقات انجام شده متمرکز بر خود صنعت ، تاریخ آن و رقبای خود است.
  3. مرجع: تحقیق در مورد طرح های آرم که به سبک ها و روندهای موفق و فعلی که مربوط به خلاصه طراحی باشد ، انجام دهید.
  4. طراحی و مفهوم سازی: مفهوم (های) طراحی آرم را درمورد مختصر و تحقیق توسعه دهید. از خلاقیت استفاده کنید . بدانید که چگونه یک آرم طراحی کنید .
  5. تأمل: در طول مراحل طراحی استراحت کنید. این باعث می شود ایده های شما بالغ شود و اشتیاق دوباره به شما دست یابد. بازخورد دریافت کنید.
  6. موقعیت یابی: خود را به عنوان یک پیمانکار قرار دهید یا یک رابطه طولانی مدت برقرار کنید. یعنی مشتری به شما دستور می دهد چه کاری انجام دهد یا شما مشتری را به بهترین راه حل راهنمایی می کنید.
  7. ارائه: انتخاب کنید که فقط چند آرم انتخابی را به مشتری یا کل مجموعه ارائه دهید.
  8. جشن: آبجو بنوشید ، شکلات بخورید ، بخوابید ، از طراحی بعدی آرم شروع کنید. یا ترکیبی.

اخلاقی

اگر مختصراً توضیح داده شود ، هر طراح به روش خود تفسیر می کند و اگر یک تکلیف به 100 طراح مختلف داده شود ، 100 آرم مختلف را برمی گرداند ، که تعداد کمی از آنها شبیه یکدیگر است. اگرچه همه ما بی وقفه حدس می زنیم که چه چیزی یک آرم " خوب " یا "بد" را ایجاد می کند ، در پایان باید به خاطر بسپاریم ، داور نهایی بزرگی در طراحی لوگو فقط ممکن است مشتری رضایت بخش و پرداخت کننده باشد.

بنابراین اخلاق پنهانی این داستان این است که سخت کار کنید ، اما بر روی اولین مفاهیم خود به عنوان خود فرآیند نیز سخت نباشید ، کلید موفقیت نهایی است

http://mojghan.royablog.ir/post/6/%D9%87%D8%B1%DA%86%D9%8A%D8%B2%D9%8A+%D9%83%D9%87+%D8%A8%D8%A7%D9%8A%D8%AF+%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87+%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D9%8A+%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88+%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%8A%D8%AF

http://mojghan.royablog.ir/

http://bia2matlab.blog.ir/1398/10/20/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%A2%D8%B1%D9%85-%D9%88-%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA

http://bia2matlab.blog.ir/

http://simaazari.mihanblog.com/

http://simaazari.mihanblog.com/post/5

http://sirosmani.blog.ir/

http://sirosmani.blog.ir/1398/10/20/6%20%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF%20%D8%A7%D8%B2%20%D9%86%D9%85%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%B2%20%D9%86%D9%88%D8%B4%DB%8C%D8%AF%D9%86%DB%8C

http://kaven.rozblog.com/post/46

http://kaven.rozblog.com/

http://mohamad324.rozblog.com/

http://mohamad324.rozblog.com/post/8

http://valibaghi.blog.ir/

http://neginonix.parsiblog.com/Posts/12/%d9%87%d8%b2%d9%8a%d9%86%d9%87+%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%d9%8a+%d9%84%d9%88%da%af%d9%88+%da%86%d9%82%d8%af%d8%b1+%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

http://valibaghi.blog.ir/1398/10/20/%DA%86%D8%B1%D8%A7%20%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C%20%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88%DB%8C%20%D8%AD%D8%B1%D9%81%D9%87%20%D8%A7%DB%8C%205.00%20%D8%AF%D9%84%D8%A7%D8%B1%20%D9%87%D8%B2%DB%8C%D9%86%D9%87%20%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF