تعریف طراحی لوگو بسیار دشوار است: هر طراح گرافیکی رویکرد خاص خود را برای توسعه آرم دارد. از نظر برخی ، 60 دقیقه پیمودن مفهوم و نظم و انضباط است و 90 دقیقه اجرای آن اجرا می شود ، همه در حالی که برای تقویت خلاقیت به آلبوم مورد علاقه خود گوش می دهند. برای دیگران ، در حال تماشای مجدد مجدد Will & Grace است تا زمانی که الهام بخش از معاملات تجاری پیدا کنند.

طراحی لوگو می تواند مانند جادوی خلاق به نظر برسد ، اما روال پشت آرم های عالی وجود دارد. 

ما اینجا نیستیم که قضاوت کنیم - اگر احمقانه است اما کار می کند ، پس احمق نیست. اما ما در اینجا هستیم تا یک روند کلی طراحی آرم را ترسیم کنیم که می توانید از آن به عنوان نقطه شروع استفاده کنید. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید تحقیق و تجزیه و تحلیل را با نبوغ خلاق ترکیب کنید تا یک طراحی لوگوی برجسته ایجاد کنید. در زیر 7 مرحله اساسی برای توسعه آرم ارائه شده است ، با مثال هایی که روند عمل را نشان می دهد ، کامل است.

طراحی لوگو

مرحله 1. ارزیابی مارک
-

اولین قدم شما در فرایند طراحی لوگو ، درک این موضوع است که برند تجسم یافته و اهداف مشاغل چیست. این به مرحله Client Discovery معروف است. برای طراحی لوگو هیچ اندازه یک اندازه وجود ندارد - یک آرم فقط به اندازه نمایندگی از یک تجارت است ، بنابراین کارآمد نخواهد بود مگر اینکه در ابتدا بدانید که چه نوع تصوری از برند را دنبال می کند.

Traumkuh یک زنجیره کافه قهوه در آلمان است ، و آنها همانطور که عکس نام تجاری پس زمینه نشان می دهد ، می خواستند یک آرم برای مددجویان جوان و باسن خود جذاب کنند. طراح nevergohungry تحویل داده ، اما انتخاب های طراحی شده برای این قهوه خانه ی اروپایی ، مثلاً برای یک شرکت حقوقی وال استریت کار نمی کند.

بسیاری از اطلاعات مورد نیاز شما باید در خلاصه طراحی باشد. اما همیشه مشتری هایی وجود دارند که نمی توانند آنچه را که می خواهند یا خودشان نمی دانند را بیان کنند ، و این طراح وظیفه دارد که این اطلاعات را ترسیم کند. و حتی در مورد مفصل ترین و خلاصه ترین خلاصه ها ، طراحان باید عمیق تر تحقیق کنند - بررسی کنند که مشتری واقعاً در مورد تجارت خود و کار عالی که با کلماتی انجام می دهد که فراتر از بیانیه رسمی شرکت است چه می کند. هر بصیرتی که می توانید به شرکت وارد کنید و افرادی که آن را تشکیل می دهند در طولانی مدت به موفقیت در طراحی شما کمک می کنند.

در اینجا فقط چند سوال کلی وجود دارد که می توانید برای شروع تحقیقات مشتری خود شروع کنید:

  • چرا شما یک طرح آرم دریافت می کنید؟ سعی می کنی چه مشکلی را حل کنی؟
  • اگر مارک شما فردی بود ، برای توصیف آن از چه صفت استفاده می کنید؟ (هوشمندانه ، باهوش و غیره)
  • صدای برند شما چیست؟ (فصیح و رسمی ، جوکی با زبان عامیانه و غیره)
  • کدام اعتقاد و ارزش برای برند شما اهمیت دارد؟
  • گزاره ارزش منحصر به فرد شما چیست؟ شرکت شما چه چیزی را ارائه می دهد که رقبای شما این کار را نکنند؟
  • چگونه می خواهید مشتریان شما مارک شما را برای دوستانشان توصیف کنند؟
اولین قدم در فرآیند طراحی آرم 99designs تعریف ویژگی های برند شما ، بر اساس مقیاس کشویی تعاملی است.

البته اینها دقیقاً سؤالاتی در زمینه طراحی نیستند - این بیشتر به حوزه برندینگ تعلق دارد . اما با توجه به اینکه آرم ها یکی از قوی ترین وسایل نقلیه شما برای برندسازی هستند ، پرسیدن این سؤالات اولین گام ضروری است.

ارزیابی یک برند یکی از اولین مراحل در روند طراحی آرم 99designs است . ما از مشتریان می خواهیم تا ویژگی های خود را در بعضی از زمینه های اصلی تعریف کنند تا طراحان قبل از شروع کار ، ایده خوبی از هویت برند داشته باشند. حتی در نظر گرفتن تنها 5 دقیقه در نظر گرفتن نام تجاری بر روی این معیارها ، می تواند در فرمول سوالات پیچیده تر مارک بعدا به شما کمک کند.

در پایان این مرحله ، شما باید برند آگاهانه خود را در مورد برند (با پشتیبانی از یادداشت های فراوان) داشته باشید. از اینجا ، می توانید طوفان مغزی را برای تقطیر این اطلاعات به کلمات و عبارات کلیدی شروع کنید. یکی از تکنیک های محبوب طوفان مغزی نقشه برداری ذهن است که طراحان در آن برداشت های کلی از برند خود را انجام می دهند و آنها را در ایده های مرتبط گسترش می دهند. موارد دلخواه خود را ذخیره کنید - اینها بعداً از مفاهیم آرم شما پشتیبانی می کند. اما تحقیقات شما هنوز انجام نشده است!