غالبا ، آرم شما مثالی برای لحن ، زیبایی شناسی و ارزش های کل برند است. تنظیم دستورالعمل ها اطمینان می دهد که از آرم به درستی و همانطور که در نظر گرفته اید استفاده شده است. به این دستورالعمل ها ، دستورالعمل های استفاده از آرم گفته می شود و آنها بخشی جدایی ناپذیر از هر استراتژی و راهنمای سبک تجاری هستند .

با رهنمودهایی در مورد نحوه استفاده از آرم شما تضمین می کند که همیشه عالی به نظر می رسد. تصویر توسط نارنجی خرد.

بنابراین دستورالعمل های استفاده از آرم چیست؟ دستورالعمل های استفاده از آرم باید جزئی از دستورالعمل های برند هر شرکت باشد زیرا آنها راهی را برای کنترل اینکه چگونه یک آرم از پس زمینه های مختلف ، چگونگی جهت گیری آن بر روی صفحه ، شکل و شمایل آرم ، تناسب و موارد دیگر استفاده می کند ، ارائه می دهند.

دستورالعمل ها به جلوگیری از مواردی مانند تغییر آرم به هر روشی کمک می کنند و باعث می شوند با کشش یا ارائه آن به شکلی که با سایر صدای برند هماهنگ نباشد ، یکپارچگی خود را از دست بدهند.

هر مارک باید دستورالعمل های خاص خود را برای استفاده از آرم تعیین کند. در اینجا چند دستورالعمل اساسی برای استفاده از آرم آورده شده است:

  1. فضای اطراف آرم
  2. پالت رنگ
  3. تایپوگرافی و فونت
  4. اندازه لوگو
  5. توضیحات آرم
  6. رنگها
  7. نسخه های آرم
  8. نمایش استفاده از آرم بد

حال بیایید بررسی کنیم که هر راهنما چه می خواهد تا بفهمیم چرا آرم شما به آنها نیاز دارد.

1. فضای اطراف آرم

"حداقل به همان اندازه آنچه در زیر نشان داده شده است ، در اطراف آرم قرار دهید. این به طراحی لوگو ما کمک می کند تا تمیز و بدون لیست ظاهر شود. "Via Squarespace دستورالعمل آرم.

باید فضای کافی و کافی در اطراف آرم وجود داشته باشد تا بتواند نفس بکشد و مانع از وضوح و تأثیر بصری آن شود. به نظر می رسد که باید فاقد ذهن باشد اما بیایید بگوییم کسی می خواهد لوگوی شما را در گوشه ای کوچک و کاملاً واضح قرار دهد و این تمام فضایی است که آنها دارند- با نگاهی به دستورالعمل های شما ، آنها می دانند که این کار را انجام ندهند.

2. پالت رنگ

طراح با هوشمندانه گزینه های پالت رنگ برند را در این صفحه خلق و خوی به نمایش می گذارد. توسط آکوارلینا .

رنگ نام تجاری شما چیست؟ آیا نشان دادن نماد شما به صورت کلی سبز برای جشن روز زمین با این رنگها سازگار خواهد بود یا قوام و لحن شما را کاملاً دور می کند؟

پالت رنگی یک مارک معمولاً از چهار یا پنج رنگ تشکیل شده است و رنگهای آرم آنها را شامل یا تعریف می کند.

قانون انگشت شست انتخاب است:

  • یک رنگ روشن به عنوان پس زمینه استفاده کنید
  • یک رنگ تیره تر برای متن
  • یک سایه خنثی که با همه چیز پیش می رود
  • یک رنگ که چشم را به خود جلب می کند

پالت رنگی ایالت نیویورک از نمای کلی آنها. دستورالعمل های تجاری از طریق ایالت نیویورک .

دستورالعمل استفاده از آرم شما باید این رنگ ها را با اطلاعات دقیق از جمله: نام و شماره رنگ Pantone ، CMYK (رنگ چاپ) و کدهای RGB و Hex (رنگ دیجیتال) نشان دهد.

 

 

 

 

 

http://gilanmedia.rozblog.com/post/36

 

http://gilanmedia.rozblog.com/post/37

 

http://gilanmedia.rozblog.com/post/39

 

http://gilanmedia.rozblog.com/post/38