معلوم می شود که کلیشه قدیمی "تصویری ارزش هزار کلمه دارد" درست است ، حداقل وقتی از عکس پروفایل Facebook خود استفاده می کنید. مطالعه ای از دانشگاه پنسیلوانیا نشان می دهد که عکس پروفایل پروفایل Facebook در مورد شما و شخصیت شما چه می گوید . آیا شما برونگرا ، وجدان یا عصبی هستید؟ معلوم است که - دقیقاً مانند توپ 8 جادویی - تصویر پروفایل پروفایل رسانه های اجتماعی شما همه را می داند.

"برونگرایان لذت بردن از تعامل با دیگران، از دید گروه بالا و به عنوان پر انرژی دریافت می شود. این می تواند به برون گراها با استفاده از تصاویر مشخصات شامل افراد دیگر و یا جایی که آنها ابراز احساسات مثبت تر، منجر شود" بیان مطالعه با عنوان شخصیت تجزیه و تحلیل از طریق نمایش رسانه های اجتماعی تصویر انتخاب . "کاربرانی که دارای وجدان بالایی هستند ، دارای نظم و ترتیب بیشتری هستند و رفتارهای برنامه ریزی شده را ترجیح می دهند. این می تواند باعث شود تا کاربران مطابق با هنجارهای آنچه از یک تصویر نمایه انتظار می رود ، یعنی عکاسی جلو از خود ، مطابقت داشته باشند."

این مطالعه طیف گسترده ای از ویژگی های تصویر قابل تفسیر را از عکس های پروفایل ، مانند رنگ ها ، زیبایی شناسی ، ارائه صورت و احساسات بررسی می کند. محققان با همکاری با این ویژگی ها ، روابط خود را با ویژگی های شخصیتی از الگوی بزرگ پنج ویژگی های شخصیتی - برونگرایی ، موافقت ، صراحت ، وجدان بودن و عصبی بودن پرده برداشتند.

این مطالعه با استفاده از نمونه بزرگی از بیش از 60،000 نفر و روشهای پیشگویی پیشرفته متن ، به دنبال ارائه روشی پروفایل روانشناختی است که به کاربران کمک می کند تا تصاویر خود را با شخصیت آنلاین خود مطابقت دهند ، که شخصاً کمی احساس می کنند. مانند فصل وحشتناک ، 

"برعکس ، کاربرانی که از تجربه بالایی برخوردار هستند ، ممکن است تمایل بیشتری به انتخاب تصاویر و نمایش های غیر متعارف داشته باشند ، به عنوان یک تمایل عمومی از این نوع افراد برای هنر و نوآوری". " عصبی بودن با احساسات منفی همراه است ، که می تواند از طریق انتخاب تصاویر تصاویر پروفایل کاربران نیز منعکس شود."

محققان تصمیم گرفتند که تلاشهای خود را بر روی مطالعه تصاویر پروفایل متمرکز کنند ، زیرا آنها تأثیراتی را که می خواهیم به دیگران انتقال دهند ، منعکس می کنند. و اگر فکر می کنید وقتی واقعاً عصبی هستید ، می توانید مردم را به این فکر بیاندازید که خیالتان راحت باشد ، من خبر بدی دارم. شما نمی توانید

"اگرچه رسانه های اجتماعی به یک کاربر امکان می دهند شخصیت شخصی خود و دیدگاه ایده آل (شکل" فرضیه هویت مجازی ایده آل "را شکل دهد) ، شواهد نشان می دهد که رفتار رسانه های اجتماعی معمولاً نشان دهنده فرمت خود شخص است (" فرضیه طولانی زندگی واقعی ") ، "محققان این تحقیق ادعا می کنند ، اضافه کردند که الگوریتم ها توانستند 65٪ از زمان شخصیت های کاربران را به درستی ارزیابی کنند. خبر خوب این است که شما هنوز 35 درصد احتمال فریب دادن ما را دارید.

در اینجا سریع و کثیف درباره آنچه در پروفایل پروفایل Facebook شما درباره شخصیت شما بیان می شود آورده شده است. طبق مطالعه:

  1. وجدان بودن ویژگی شخصیتی است که با نظم ، رفتار برنامه ریزی شده و نظم و انضباط شخصی همراه است. افراد با وجدان در جایی که لبخند می زنند تصاویر رنگی ، طبیعی و روشن را انتخاب می کنند و عموماً خوشحال به نظر می رسند.
  2. برونگرایی صفتی است که با تعامل با جهان خارج مشخص شده است. افراد برون گرا اغلب یک تصویر پروفایل تیز و رنگارنگ را انتخاب می کنند که شامل افراد چند جوان و جوان است ، عموماً عینکی ندارند (که با درونگراها همراه است).
  3. توافق با هماهنگی و همکاری اجتماعی مشخص می شود. افراد موافق ، تصاویر نرم ، درهم و برهم و کم نظیر از زیبایی زیبایی را نسبت به همتایان خود انتخاب می کنند ، اگرچه احساسات مثبتی مانند شادی را به نمایش می گذارند.
  4. روان رنجوری با تجربه احساسات منفی و بی ثباتی عاطفی همراه است و بنابراین افراد عصبی معمولاً تصاویر ساده و بدون رنگی را با احساسات رنگ منفی به نمایش می گذارند. بیان صورت اغلب فاقد باز بودن است و شامل عینک نیز می شود ، اگرچه افراد عصبی غالباً تصاویر پروفایل را بدون چهره های قابل مشاهده انتخاب می کنند.
  5. گشودگی در زیر صفات "روشنفکری" و "گشودن به تجربه" از هم جدا شده است. افراد باز تمایل دارند تصاویر با شکلی کم رنگ تر ، با کنتراست بیشتر ، وضوح ، اشباع و تاری کمتری را انتخاب کنند. علاوه بر این ، افراد باز تمایل دارند طیف وسیع تری از احساسات را در تصاویر پروفایل خود به نمایش بگذارند.

جیپی

مطالعه دانشگاه پنسیلوانیا نتیجه گیری کرد که کاربرانی که باز هستند یا عصبی هستند ، تمایل به ارسال عکس کمتر از افراد دارند و وقتی افراد حضور دارند ، تمایل به ابراز احساسات مثبت ندارند ، گرچه کیفیت زیبایی شناسی عکس ها برای باز بودن و پایین تر برای روان رنجوری پایین است. .

وجدان ، کاربران موافق و برون گرا ، تصاویر را با حداقل یک چهره ترجیح می دهند ، به طور کلی و احساسات مثبت را از طریق چهره های چهره خود ارائه می دهند ، اما به نظر می رسد کاربران با وجدان طبق قوانین بازی می کنند ، و تعریف کلی از یک عکس پروفایل را ارسال می کنند: تصاویر از یک چهره که از همه صفات مثبت ترین احساس را بیان می کند.

 

مطلب مرتبط :

http://kamalrajabi.parsiblog.com/Posts/1/%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%D9%8A%D8%B1+%D9%BE%D8%B1%D9%88%D9%81%D8%A7%D9%8A%D9%84+%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87+%D8%AE%D9%84%D9%82+%D9%85%D9%8A+%D8%B4%D9%88%D9%86%D8%AF%D8%9F/