طراحی لوگو در کرج  / آرم عنصری گرافیکی از علائم دیداری است به‌طوری که با سبک حروف یا قلم خاصی تنظیم شده یا با اشکال تصویری به صورت ویژه (و نه الزاماً خوانا) چیده شده‌است. شکل، رنگ، سبک حروف و … باید مشخصاً از دیگر علایم مشابه دیگر متفاوت باشد.

طراحی لوگو و آرم در استان کرج یک بخش مهم از طراحی گرافیک نیز است. یک آرم یا سمبل  اصلی یک سیستم شناسایی پیچیده است که باید بطور عملکردی در کلیه ارتباطات یک سازمان گسترش یابد. بنابراین ،طراحی آرم ها و ترکیب آنها در یک سیستم هویت بصری یکی از دشوارترین و مهمترین زمینه های طراحی گرافیک است. آرم ها در سه طبقه بندی قرار می گیرند (که می توانند ترکیب شوند). ایده های تصویری ، اشکال کاملاً انتزاعی هستند. نقاشی ها نمادی ، طرح های نمایشی هستند. آرم ها (یا کلمات کلیدی) نام یا نام های اولیه شرکت را نشان می دهد. از آنجا که آرم ها به معنای نمایندگی نماد های شرکت ها یا هویت شرکت ها و تقویت شناخت فوری مشتری آنها است ، اغلب برای طراحی مجدد و تاثیر گذاری روی مخاطب سودمند است.

لوگو در کرج

همانگونه که می دانید هر شرکت در استان های مختلف نیاز به لوگو دارد طراحی نشان و لوگو در کرج نیز از این مورد استثناء نیست، اداره، سازمان و یا نهاد خصوصی و دولتی با یک “نماد” یا “نشانه” شناخته می شود. به عنوان مثال شرکت ایران خودرو با آرم “اسب” (سمند) شناخته شده است. این امر به نحوی “برندیگ” و برند سازی برای آن شرکت است.

برندیگ و هویت بصری شاخه ای از حوزه تبلیغات و بازاریابی است که با زیبایی شناسی بصری در حوزه گرافیک و طراحی عجین شده است. یک آرم و لوگو یا نماد یک شرکت خوب،  می بایست دارای خصوصیاتی ارزشی اقتصادی و هنری والایی باشد تا بتواند به صورت اجمالی معرف آن شرکت یا ارگان در کوتاه ترین زمان ممکن باشد. شرکت های زیادی در دنیا امروزه از امر برندیگ برای مطرح شدن و رقابت استفاده می کنند

منبع:

https://plink.ir/9tFNW

https://plink.ir/UnRnb

https://plink.ir/qGpqA

https://plink.ir/76Vpg