مجله

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

یک گرافیک ممکن است به هر یک از موارد زیر مراجعه کند:

به طراحی گرافیک فکر می کنید ، به تبلیغات هنری فکر می کنید؟ گرافیک چشم نواز در وب سایت ها؟ گسترش به طرز حیرت انگیزی در مجلات؟ در حالی که این نمونه ها مطمئناً تحت تعریف طراحی گرافیکی جای می گیرند ، این عبارت شامل موارد زیادی است: پوستر ، اینفوگرافی ، جلد کتاب ، برچسب محصول ، آرم ، کارت ویزیت ، علائم ، چیدمان وب سایت ، برنامه های تلفن همراه ، رابط های نرم افزاری - لیست ادامه می یابد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sasan afshar

طراحی لوگو شرکت چه ویژگی هایی دارد ؟

طراحی لوگو شرکت چه ویژگی هایی دارد ؟

در طراحی لوگو برای شرکت باید در نظر گرفته شود که نشان واره در تمامی امور گرافیکی قرار است استفاده شود و نباید با کوچک و بزرگ شدن و تک رنگ و رنگی شدن هویتش را از دست بدهد . از این طرح قرار است برای ساخت مهر شرکت استفاده شود پس باید توجه داشت طرح بصورت تک رنگ قابل استفاده باشد . همچنین طراحی لوگو شرکت بر روی تمامی مجموعه ست اداری نیز باید درج شود . اگر این طرح زیبا و جذاب باشد می تواند ست اداری شما را زیبا جلوه دهد چرا که مهمترین عنصر گرافیکی در ست اداری طراحی لوگو شرکت می باشد که گاهی در بالای سربرگ و پاکت نامه و گاهی در مرکز کارت ویزیت می درخشد . پس طراحی لوگو شرکت باید زیبا و جذاب باشد و چشم هر بیننده را به خود جلب کند .


همچنین طراحی لوگو شرکت باید در مود mode چاپ ( CMYK ) طراحی شود چرا که در اکثر مواقع این لوگو قرار است بر روی ست اداری یا تبلیغات دیگر چاپ شوند .
طراحی لوگو شرکت حرفه ای و منحصربفرد کار بسیار دشواری است . طراح باید با در نظر گرفتن فعالیت ، مخاطب و بازار تلفیقی از اصول ، هنر ، روانشناسی و ایده پردازی خلاق و منحصربفرد را بکار ببرد تا بتواند یک لوگو حرفه ای طراحی کند . قبلا راجع به تک تک این اصول توضیح داده ایم که میتوانید در این مقاله بطور مفصل بخوانید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sasan afshar