نامزد ۲۶ ساله کریس رونالدو این بار با مجله «اِل ایتالیا» گفت‌وگوی بسیار بلندی داشته از نحوه آشنایی‌اش با رونالدو و زندگی روزمره‌اش حرف زده است.

جورجینا رودریگس نامزد ۲۶ ساله کریس رونالدو که همین چند وقت پیش گفت‌وگوی مفصلی با مجله «اولا» اسپانیا داشته به تازگی گفت‌وگوی دیگری هم انجام داده و درباره زندگی اش با کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی این روزهای یوونتوس صحبت کرده است. جورجینا که این بار با مجله «اِل ایتالیا» گفت‌وگوی بسیار بلندی داشته از نحوه آشنایی‌اش با رونالدو و زندگی روزمره‌اش حرف زده است. این دو که از سال ۲۰۱۶ با همدیگر آشنا شده‌اند یک دختر به نام آلانا دارند که در کنار دیگر فرزندان کریس جمعی ۶ نفره را تشکیل می‌دهد. جورجینا که خودش دستی بر دنیای مد و استایل دارد می‌گوید دل‌مشغولی این است که بچه‌هایش را آن‌طور که شایسته است بزرگ کند. او درباره اشک ریختن‌هایش پس از پیروزی یووه برابر اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا هم حرف زده است. خلاصه‌ای از این گفت‌وگوی طولانی را در زیر از نظر می‌گذرانید.

مدل شدن

بچه که بودم کلی فیلم از تلویزیون می‌دیدم. آن موقع‌ها می‌خواستم بزرگ که شدم پلیس شوم. کمی بعد به این فکر افتادم که معلم رقص‌های کلاسیک شوم. با این حال روزی خیلی اتفاقی یک خانمی در ایستگاه قطار جلویم را گرفت و از من خواست برای مغازه و لباس‌های که تولید می‌کند نقش مدل را ایفا کنم. رفته رفته خوشم آمد و به سرم زد که به صورت حرفه‌ای مدلینگ را دنبال کنم. هر چند برای من، دختری که از شهر کوچکی در اسپانیا روزگار سپری می‌کرد، چندان این موضوع راحت نبود. با این حال بعداً که بزرگتر شدم بیشتر و بیشتر از دنیای مد و زیبایی خوشم آمد و این حرفه را انتخاب کردم.

 

علاقه به فوتبال

خیلی عشق فوتبال نبودم ولی همیشه می‌دانستم که این رشته ورزشی چقدر می‌تواند مهیج باشد. این هیجان را قبلاً نزد پدرم دیده بودم، چون او برای چند سالی فوتبال بازی می‌کرد و بعد هم مربی بود. 

 

رؤیای مادر شدن

 

همیشه بچه‌ها را دوست داشتم. حتی یک سال برای اینکه زبان بیاموزم به انگلیس سفر کردم و شغل پرستار بچه‌ها را به عهده گرفتم. مثل بسیاری از زنان من هم تصور می‌کردم روزی مادر شوم. آرزو و رؤیایم نبود ولی مادر شدن چیزی است که زندگی

را کامل‌تر می‌کند.

 

ronaldo

 

چگونگی آشنایی با رونالدو

اولین باری که کریستیانو رونالدو را دیدم در یکی از مغازه‌های برند «گوچی» در اسپانیا بود؛ در آن مغازه من کار می‌کردم. چند روز بعد از آن دیدار، این بار در مراسم معرفی یک برند دیگر دوباره همدیگر را ملاقات کردیم. این بار توانستیم خیلی راحت‌تر با هم صحبت کنیم، چون من دیگر درگیر مسائل کاری نبودم صحبت‌هایمان خیلی خوب پیش رفت. همه چیز بین من و رونالدو خیلی سریع رخ داد؛ چیزی شبیه به عشق در همان نگاه اول. 

 

زندگی در کنار رونالدو

 

احساس بسیار زیادی بین ما جاری است و خیلی خوب همدیگر را درک می‌کنیم. ما آدم‌های اهل مبارزه‌ای هستیم و همزمان صبوری کردن را هم بلدیم. این‌طور به شما بگویم که هرگز همدیگر را ترک نمی‌کنیم.

 

 

یک روز طبیعی از زندگی جورجینا

اولین کاری که انجام می‌دهم این است که بالای سر فرزندانم می‌روم تا بلند شدن آن‌ها از خواب را نگاه کنم. دوست دارم وقتی آن‌ها در تخت‌خواب‌شان هستند، نگاه‌شان کنم. بعد لباس آن‌ها را عوض می‌کنم و کارهای مربوط به نظافت‌شان را هم انجام می‌دهم. بعد از این دورهمی برای خوردن صبحانه فامیلی جمع می‌شویم. تقریباً تمام وقت‌های باقی‌مانده صبح را با آن‌ها بازی می‌کنم و سعی می‌کنم در بزرگ شدن‌شان به آن‌ها کمک کنم. بعد از بازی کردن استراحت مختصری می‌کنیم و مهیای ورزش کردن می‌شوم. به سالن بدنسازی، زمین تمرین و یا استخر می‌روم. این را هم بگویم که از خرید کردن برای بچه‌هایم لذت می‌برم. می‌روم و برای همه آن‌ها خوراکی و غذاهای سالم می‌خرم. ضمن اینکه قبل از خواب هم کنار همدیگر کمی تلویزیون نگاه می‌کنیم.

 

 

آموزش به بچه‌ها

می‌خواهم برای بچه‌هایم زندگی سالمی را به ارمغان بیاورم. آن‌ها باید از سختی‌های یک زندگی آگاه باشند. نمی‌خواهم آن‌ها را در یک قصر باشکوه بزرگ کنم بلکه می‌خواهم به آن‌ها آموزش بدهم. می‌خواهم آدم‌های آموزش دیده‌ای باشند و بدانند که تا چه حد خوش‌شانس بوده‌اند که این زندگی را الان دارند. آن‌ها باید یاد بگیرند چطور با احترام و فروتنی زندگی کنند. البته آن‌ها باید همچنان یاد بگیرند همه آدم‌هایی که جزئی از زندگی‌شان هستند را هم دوست داشته باشند، چون این موضوع یک اصل برای ماست... از خودگذشتگی و صبوری از اصولی است که باید در آموزش بچه‌های‌مان باشد. 

 

نرفتن به برنامه‌های متعدد

 

من به برنامه و مراسم‌های زیادی دعوت می‌شوم. برنامه‌هایی که آدم‌های دیگر حاضرند به آب و آتش بزنند تا هر طور شده در آن مراسم حضور داشته باشند ولی جایی که من در آن بیشترین احساس خوشحالی و خوشبختی را دارم خانه‌مان است؛ اینکه در کنار بچه‌ها و نامزدم باشم. خانه جایی است که خانواده آدم باشد. خانه ما پناهگاه ماست؛ معبدی است که بر پایه عشق ساخته شده است. 

 

زندگی در ایتالیا و شهر تورین

 

من از معماری و مد خوشم می‌آید. مرکز شهر تورین با داشتن کلیساهای باشکوه و دیگر بناهای تاریخی خیلی بی‌نظیر است. شرایط هم به گونه‌ای است که این شهر به میلان، به کوه‌های آلپ، به ونیز، به سوئیس و... خیلی نزدیک است و موقعیت خوبی دارد. در این شهر احساس غریبی نمی‌کنم و حس می‌کنم در خانه خودم هستم.

 

 

فعالیت در شبکه‌های مجازی

واقعیت این است که هر روز در شبکه‌های مجازی پست نمی‌گذارم. دوست دارم عکس‌های «یهویی» که خودم از آن‌ها خوشم می‌آید را منتشر کنم. بعضی وقت‌ها اصلاً تا چند روز هیچ پستی منتشر نمی‌کنم. بیشتر سعی می‌کنم وقتم را روی سلامتی، غذای سالم و ورزش بگذارم، چون همان‌طور که می‌دانید عقل سالم در بدن سالم است. خب از طرفی این ورزش کردن روزانه را هم دوست دارم، چون به من حس سرزندگی خوبی می‌دهد. 

 

اشک ریختن بعد از درخشش رونالدو مقابل اتلتیکومادرید

 

از اینکه دیدم چقدر در زمین مسابقه صبر و حوصله به خرج داد تا زحماتش برای تیم به نتیجه بنشیند خیلی هیجان‌زده شدم. بعضی وقت‌ها به ورزشگاه می‌روم تا او را حمایت کنم؛ حمایتش کنم تا از استعدادی که دارد بهره بیشتری ببرد. خیلی به رونالدو افتخار 

می‌کنم

 

cristiano ronaldo

پدر بودن، او را متحول کرد

شایدهمسر ایده آلی نباشد اما پدر فوق العاده ای است. او هیچگاه از فرزندانش جدا نمی شود. اگر به صفحات شخصی او در

 اینترنت نگاهی بیاندازید خواهید دید که او مدام از فرزندانش عکس های زیبایی را منتشر می کند. او خودش هم اعتراف می کند که: «پدر شدن همه چیز را تغییر می دهد. تو فرزندی داری که خون ات در رنگ هایش جاری ست و این احساس خارق العاده است. زمانی که همسرم به من می گوید آیا فرزند دیگری می خواهم، من بدون درنگ به او جواب مثبت می دهم. فرزند بهترین نعمتی است که خدا به بندگانش داده است.»

او تاکنون هیچ اطلاعاتی از مادر فرزند اولش منتشر نکرد. او در این باره می گوید: «مردم مدام در تلاش اند که بدانند مادر فرزند اولم چه کسی بود، برخی ها هم می گویند که او از رحم جایگزین متولد شده است. من در این مورد تا به حال با کسی صحبت نکرده ام، صحبت هم نخواهم کرد. البته زمانی که پسرم بزرگ شود من حقیقت را به او می گویم. بعضی از بچه ها نه پدر دارند نه مادر و به نظر من یک پدر برای فرزندم کافی ست.»

او عاشق خانواده اش است

   او چهار فرزند دارد. همانطور که در بالا گفتیم، اطلاعاتی از همسر اول او در دست نیست اما پسر بزرگ رونالدو اکنون ۷ ساله است 

 

 در نوامبر ۲۰۱۷ او به همراه فرزند بزرگش، در تبلیغات شلوار جین یک برند، تیتر مجلات شد. در سال ۲۰۱۷ او و همسرش از طریق رحم جایگزین صاحب دو فرزند دوقلو، یک دختر و یک پسر، شدند. او در توییتر خود در این باره نوشت: «خوشحالم که دو عشق دیگر به زندگی ام اضافه شد.»

او در تابستان همان سال نیز اعلام کرد که همسرش باردار است. آنها در ماه نوامبر یک فرزند دختر دیگر را نیز به خانواده ۴ نفری خود اضافه کردند. این بار هم رونالدو در اینستاگرام خود نوشت: «النا مارتینا به دنیا آمد و ما همگی غرق در شادی 

هستیم.»

او پدرش را طور دیگری می خواست

ما در مورد پدر رونالدو، خوزه دینیس آویرو، اطلاعات زیادی به دست نداریم اما گزارشات حاکی از آن است که پدرش یک سرایدار بوده. رونالدو در مورد او می گوید: «من به دلیل این که پدرم کار خوبی نداشت و جزو طبقات پایین اجتماع بود، بسیار اذیت شدم. او یک مرد الکلی بود، به همین دلیل من از همان بچگی از مشروبات الکی تنفر داشتم و هنوز هم که هنوز به آنها لب نمی زنم. من هیچوقت پدرم را به درستی نشناختم. اصلا نمی دانستم که دلیل آنهمه مشروب خوردنش چه بود، شاید هم فراموشی از مشکلات زندگی. واقعیت این است که من پدر دیگری می خواستم. کسی که شاهد موفقیت های من باشد و مرا به تلاش های بیشتر تشویق کند.»

پدر او در سال ۲۰۰۵ از دنیا رفت؛ با وجود این، رونالدو همیشه سعی داشت که خاطرات او را، به خصوص برای فرزندانش، زنده نگه دارد. او حتی در اکتبر ۲۰۱۷ عکسی از فرزندانش را که به دور قاب عکس پدر بزرگ شان ایستاده بودند، در اینستاگرام خود منتشر کرد و زیر آن نوشت: «تو همیشه در کنار ما می مانی پدر.»

او در سن ۱۵ سالگی عمل قلب انجام داد

شاید فکر کنید که رونالدو که یکی از ورزشکارترین افراد جهان است، باید بدنی سالم داشته باشد، اما واقعیت چیز دیگری است. در مصاحبه ای که در سال ۲۰۰۹ با او انجام شد، او اعتراف کرد که در سن ۱۵ سالگی یک عمل قلب داشته است. در دوران نوجوانی، زمانی که رونالدو می دوید، ضربان قلب اش به شدت بالا می رفت. مادرش می گفت: «من از این که او چنین مشکلی دارد، بسیار ناراحتم زیرا ممکن است که این بیماری مانع از فوتبال بازی کردن او شود.» اما خوشبختانه عمل قلب او با موفقیت پیش رفت و او ورزش کردن را بار دیگر از سر گرفت. حتی می توان گفت که عمل او سرعت دویدن اش را نیز بالاتر برده است.»

او ۸۰ سگ بی پناه را از نجات داد 

روحیه بشردوستی و خیرخواهانه رونالدو بر هیچ کس پوشیده نیست. به عنوان مثال در سال ۲۰۱۴، زمانی که او شنید پسری ۱۰ ماهه برای عمل مغز خود به پول احتیاج دارد، نه تنها کفش و لباس های ورزشی خود را فروخت، بلکه چکی به ارزش ۸۳۰۰۰ دلار را امضا و پول لازم را برای عمل آن پسر بچه فراهم کرد.

در سال ۲۰۰۸، او ۱۶۵۰۰۰ دلار را به یک بیمارستان برای درمان بیماران سرطانی هدیه داد. او می گوید: «پدرم به من یاد داده زمانی که به فرد محتاجی کمک کنم، خدا دو برابر آن را به من می بخشد.» در سال ۲۰۱۷ نیز رونالدو با فروش لباس ورزشی اش، برای ۸۰ سگ آواره در پرتغال، سر پناهی ساخت.

او برای تناسب اندامش زحمت زیادی می کشد

داشتن اندامی چون رونالدو، کار ساده ای نیست اما اگر هدفی مانند او داشته باشید، با رعایت رژیم های غذایی و ورزش، می توانید به اندام ایده ال تان برسید. رونالدو در اهدافش، که اندامی متناسب نیز یکی از آنهاست، استوار است و برای رسیدن به آنها تلاش زیادی می کند. او هیچگاه ورزش را رها نکرد و برای اینکه انگیزه لازم را برای تمرینات سخت مدام خود داشته باشد، همیشه برای خود یک پارتنر ورزشی پیدا کند. او همیشه با فردی که قدرت بدنی مشابه خودش دارد، ورزش می کند تا انگیزه بیشتری برای این کار داشته باشد. 

 

از نظر او خواب هم یکی دیگر از عواملی است که در تناسب اندامش موثر است. به گفته او: «ماهیچه ها برای ترمیم خود، به استراحت نیاز دارند که خواب بهترین زمان است.» او رژیم غذایی سالم و خاصی را دنبال می کند. به عنوان مثال او به جای داشتن ۳ وعده غذایی سنگین در روز، ۶ وعده غذایی کوچک و سبک می خورد. او اعتقاد دارد که آرامش یکی از شرط های دیگر اندام سالم است. او می گوید: «برای این که اندام و ذهن سالمی داشته باشیم، باید از استرس و تنش دور شویم. من اوقات فراغتم را با خانواده و دوستانم می گذرانم و همین به روح و جسم من آرامش می دهد.».

 

مطالبی مرتبط با فوتبال:

https://ello.co/yasharne

https://ello.co/yasharne/post/fa_qq9lx9apke4omjdkyfq

https://ello.co/yasharne/post/4zzhk8effvgyvn2goiyb3a

https://ello.co/yasharne/post/taciyrtfb4nwwn86avze4a

https://ello.co/yasharne/post/0eu_s8ojb-6zitjdpirnew

https://ello.co/yasharne/post/lwuaecffef-3eldxsrr1kg

https://ello.co/yasharne/post/vpgwbo0mzj5i35tox19unq

https://ello.co/yasharne/post/dk0wfzepxncpe4o4jquf5q

https://sepidehsol.blogspot.com/2019/11/blog-post_81.html

https://sepidehsol.blogspot.com/2019/11/blog-post_59.html

https://sepidehsol.blogspot.com/2019/11/blog-post_10.html

https://sepidehsol.blogspot.com/2019/11/blog-post_95.html

https://sepidehsol.blogspot.com/2019/11/blog-post_39.html

https://sepidehsol.blogspot.com/2019/11/blog-post_57.html

https://sepidehsol.blogspot.com/2019/11/blog-post_11.html

https://sepidehsol.blogspot.com/2019/11/blog-post_97.html

https://sepidehsol.blogspot.com/2019/11/14.html

https://sepidehsol.blogspot.com/2019/11/blog-post_69.html

https://sepidehsol.blogspot.com/2019/11/16.html

https://sepidehsol.blogspot.com/2019/11/blog-post_12.html

https://sepidehsol.blogspot.com/2019/11/blog-post_15.html

https://sepidehsol.blogspot.com/2019/11/blog-post.html

https://mehdipoi.blogspot.com/

https://sepidehsol.blogspot.com

https://mehdipoi.blogspot.com/2019/11/blog-post_61.html

https://mehdipoi.blogspot.com/2019/11/blog-post_32.html

https://mehdipoi.blogspot.com/2019/11/5.html

https://mehdipoi.blogspot.com/2019/11/blog-post_30.html

https://mehdipoi.blogspot.com/2019/11/blog-post_2.html

https://mehdipoi.blogspot.com/2019/11/13-6.html

https://mehdipoi.blogspot.com/2019/11/blog-post_6.html

https://mehdipoi.blogspot.com/2019/11/blog-post_13.html

https://mehdipoi.blogspot.com/2019/11/blog-post_28.html

https://mehdipoi.blogspot.com/2019/11/blog-post_8.html

https://mehdipoi.blogspot.com/2019/11/blog-post_26.html

https://mehdipoi.blogspot.com/2019/11/blog-post_15.html

https://mehdipoi.blogspot.com/2019/11/blog-post.html

https://cs.byu.edu/job-posting/%DA%A9%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D8%A7%D9%86%D9%88-%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%A7%D9%84%D8%AF%D9%88

http://www.astro.caltech.edu/twiki_phat/bin/view/Main/Ronaldo7