جموعه  ربسونا دارای بخش های گوناگونی است که هر کدام بر اساس دسته بندی خود جدا شده اند

توضیحی مختصر درباره بخش تصاویر

در معنای خاص آن پردازش تصویر عبارتست از هر نوع پردازش سیگنال که ورودی یک تصویر است مثل عکس یا صحنه‌ای از یک فیلم. خروجی پردازشگر تصویر می‌تواند یک تصویر یا یک مجموعه از نشان‌های ویژه یا متغیر (ریاضی)های مربوط به تصویر باشد. اغلب تکنیک‌های پردازش تصویر شامل برخورد با تصویر به عنوان یک سیگنال دو بعدی و به‌کار گرفتن تکنیک‌های استاندارد پردازش سیگنال روی آن‌ها می‌شود. پردازش تصویر اغلب به پردازش دیجیتالی تصویر اشاره می‌کند ولی پردازش نوری و عکاسی آنالوگ تصویر هم وجود دارند. این مقاله در مورد تکنیک‌های کلی است که برای همه آن‌ها به کار می‌رود.

در سایت ربسونا بخش های گوناگونی از تصاویر دسته بندی شده است که هر بخش دارای تصاویر جذاب خودش است

بخش های گوناگون تصاویر و نوشته,موسیقی و... در مجله اینترنتی ربسونا شامل است :

عکس پروفایل

عکس های پروفایل دارای قسمت های گوناگونی است از جمله تصاویر خاص و تصاویر عکس نوشته که هر کدام بر اساس دسته خود جدا شده است

متن عاشقانه 

این قسمت دارای ابعاد گوناگونی است که هر کدام نیز دارای زیر مجموعه خاص خود می باشند.متن هایی زیبا و خاص در این پست قرار گرفته شده است

متن زیبا

متن های زیبا شامل :متن های فلسفی متن های گوناگون زیبا و مفهومی را شامل می شود که دسترسی کاربر به آنها بسیار آسان است

عکس پروفایل دخترونه

یکی از قسمت های زیبا و متنوع در این سایت که مخصوص بانوان است و تصاویر مفهومی جذابی در آن قرار گرفته شده است 

گاه دلـــــــم میگیرد ازصداقتـــــم که نمیدانم لایق کیست…
گاه دلــــــــم تنگ میشودبرای وعــــده هایی که میدانستم نیست اما برای دلخوشیم کافــــی بود….
گاه دلــــــــم میگیرد از سادگـــــی هایم….
گاه دلـــــــم میسوزد برای وفـــــــاداری هایم…
گاه دلـــــم میسوزد برای اشکهایم…..
گاه دلـــــــم میگیرد از روزگــــــــــاری که درآنم….
این نبـــــــــــــــود آنچه درانتظارش بــــــــــــــــودم……..

دانلود آهنگ های جدید

جدیدترین و خاطره انگیزترین موزیک های داخلی و خارجی در این قسمت قرار گرفته شده است دانلود آهنگ یکی از بخش های مهم در مجموعه ربسونا می باشد

بعضی از موزیک های زیبا در این بخش :

دانلود آهنگ مهراد جم دلمو بردی

دانلود آهنگ دل رضا بهرام

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام میخوامت

دانلود آهنگ آرون افشار جانم باش

دانلود آهنگ مثه همیم پازل بند

دانلود آهنگ لیلا مسیح و آرش AP

دانلود آهنگ این عشقه بهنام بانی

بازی آمیرزا 

بخشی مهیج برای افرادی که علاقه مند به بازی و تفریح هستند در این قسمت جواب بازی آمیرزا نیز در پست قرار گرفته شده است

رونالدو

در قسمت ورزشی به خصوص فوتبال تاریخچه ای از زندگی نامه بازیکنان و تیم ها قرار داده شده است که کاربر به آسانی می تواند به آن دسترسی داشته باشد

رونالدو در ۱۷ ژوئن ۲۰۱۰ پدر شد. پسر رونالدو، کریستانو نامیده شد و خانواده‌اش، نام مستعار کریستیانینو را بر روی او گذاشتند. او در ایالات متحده به دنیا آمده و رونالدو اعلام کرد که حضانت کامل وی در اختیار اوست. رونالدو هرگز به صورت عمومی هویت مادر پسرش را فاش نکرده است.همچنین در همین سال رابطه‌ای را با ایرینا شایک آغاز کرد. این زوج در ژانویه ۲۰۱۵ به رابطهٔ خود پایان دادند. رونالدو در سال ۲۰۱۵ پس از قطع رابطه با ایرینا شایک رابطه‌ای را با لوسیا ویالون مجری و گزارشگر تلویزیونی در اسپانیا آغاز کرد.

بارسلونا

نحوه شکل گیری تیم بارسلون و روند رو به رشد این تیم در این پست توضیح داده شده است 

باشگاه فوتبال بارسلونا 

به اسپانیایی: Fútbol Club Barcelona) که بیشتر بارسلونا یا به صورت مخفف بارسا شناخته می‌شود، یک باشگاه فوتبال حرفه‌ای اسپانیایی است که در شهر بارسلون در منطقهٔ کاتالونیای اسپانیا قرار دارد.

بارسلونا باشگاهی ورزشی-اجتماعی با هزاران عضو بوده که تیم فوتبال بارسلونا بخشی از آن می‌باشد.  تیم این باشگاه در لا لیگا بازی می‌کند و جزو سه تیمی است که هرگز به دسته پایین‌تر سقوط نکرده‌است. شهرت تاریخی تیم این باشگاه به‌دلیل شیوه حمله‌ای ماهرانه و جذابش بوده که تأکیدش را بر بازی باز قرار می‌دهد.

برخلاف بسیاری از تیم‌های جهان این باشگاه توسط هوادارانش اداره می‌شود. باشگاه بارسلونا با درآمد ۳۶۶ میلیون یورو در سال، دومین باشگاه ثروتمند جهان است. این باشگاه رقابت دیرینه‌ای با رئال مادرید دارد و به مسابقه‌ای که بین این دو تیم برگزار می‌شود اصطلاحاً ال کلاسیکو گفته می‌شود. نوکمپ با گنجایش ۹۹٫۳۵۴ تماشاگر، ورزشگاه خانگی بارسلونا و بزرگترین استادیوم اروپا است. حدود ۲۵٬۷٪ مردم اسپانیا طرفدار بارسلونا هستند. 

همستر

یکی از بخش های جذاب برای کسانی که همستر دارند همین بخش است که می توانند به خوبی با این حیوان خانگی آشنا شوند

همستر (انگلیسی: Hamster) یا موش بزرگ به گروهی از جوندگان گفته می‌شود که به زیرخانواده موش سانان تعلق دارد. 

همستر جزو پستانداران خونگرم از خانواده جوندگان است که در طبیعت، شب ها فعال است و در طول روز به استراحت می پردازد و دارای گونه های مختلفی است که تنها برخی از آنها به عنوان حیوان خانگی نگهداری می شود.

همسترها ۲۵ گونه دارند که در شش یا هفت سرده دسته‌بندی شده‌اند.همستر جانوری پگاه‌رو است و در طول روز زیر زمین باقی می‌ماند تا مورد حمله شکارچیان قرار نگیرد. در طبیعت بیرون این جانور در درجهٔ اول از دانه‌ها، میوه‌ها و گیاهان تغذیه می‌کند و پس از آن گاهی به سراغ حشرات زیر زمین می‌رود.این جانور دارای جیب دهانی است به گونه‌ای که تا شانه‌هایش کشیده شده‌است و از آن برای جابجایی مواد خوراکی در هنگامی که در پناهگاهش زندگی می‌کند استفاده می‌کند.

همسترها حیوانات مناسبی برای نگهداری در آپارتمان می‌باشند. موجود آرام و تمیزی است که رفتار بسیار دوستانه‌ای دارد. به بازی کردن و دویدن در چرخ علاقه دارند. اگر از کودکی او را در دست بگیرید به سادگی دست آموز می‌شود و هرگز گاز نمی‌گیرد. نباید هَمِستِر را به ناگهانی و سریع بلند کرد چراکه این کار موجب ترسیدن حیوان می‌شود. اگر هَمِستِری گاز می‌گیرد و یا شناختی از او ندارید می‌توانید او را از پوست پشت گردنش بلند کنید.

https://ecastats.uneca.org/acsweb/cr/Forum/tabid/863/forumid/12/postid/157222/scope/posts/language/en-GB/Default.aspx#157222