تحقیقات ما نشان می دهد که فقط داشتن یک عکس باعث می شود پروفایل شما 14 برابر بیشتر مورد بازدید دیگران قرار بگیرد.

به عنوان یک استخدام کننده ، این بدان معنی است که این تصویر کوچک دور اولین فرصت شما برای تأثیرگذاری خوب بر نامزدها است 

اگر قبلاً عکاسی حرفه ای گرفته شده است یا فرصتی برای گرفتن آن ندارید ، این یک شرط خوب است. یک عکاس می تواند اطمینان حاصل کند که چراغ چاپلوسی است و شما می توانید بهترین پا (یا بهتر بگوییم صورت) خود را به جلو بکشید. این هزینه معمولاً بین 200 تا 400 دلار است.

اما اگر بودجه لازم را ندارید ، دوربین موجود در تلفن هوشمند شما نیز این کار را انجام خواهد داد. در اینجا 10 نکته برای کمک به شما در انتخاب یک عکس قوی و ایجاد احساس عالی آورده شده است.

1. عکسی را انتخاب کنید که مانند شما باشد

ممکن است واضح به نظر برسد ، اما عکس شما باید به کاندیداها ایده واضحی بدهد که اگر فردا آنها را ملاقات کردید به نظر می رسد. 

احتمالاً شما با شخصی روبرو شده اید که عکس پروفایل اجتماعی آن چیزی نیست که اکنون به نظر برسد - شاید این عکسی باشد که 10 سال پیش ، قبل از شروع به پوشیدن عینک یا قبل از اینکه موهای خود را رنگ کند ، گرفته شده است. اگر فقط بخواهید از آن عکس بگیرید ، ملاقات حضوری می تواند شگفت آور باشد ، و حتی ممکن است باعث شود که اعتبار آنها را زیر سوال ببرید.

اطمینان حاصل کنید که تصویر پروفایل LinkedIn شما به روز شده است (طی چند سال گذشته) و بیانگر نحوه نگاه روزانه شما - مو ، عینک ، آرایش و غیره است. اگر ظاهر خود را به طرز چشمگیری تغییر می دهید ، برای نگه داشتن نامزدها در حلقه ، از یک عکس تازه استفاده کنید. اولین باری که آنها شما را به صورت حضوری مشاهده می کنند ممکن است هنگام مصاحبه باشد ، بنابراین با داشتن این امکان برای شناسایی سریع شما می توانید تجربه آنها را بهبود بخشیده و به سهولت در ساختن آنها کمک کنید.

2. از تصویر با وضوح بالا استفاده کنید

اندازه ایده آل برای تصویر پروفایل LinkedIn شما در اندازه 400 x 400 پیکسل است. اندازه های بزرگتر پرونده نیز خوب است (اگرچه حداکثر 8 مگابایت است) ، اما سعی کنید از تصاویر کوچک با وضوح پایین خودداری کنید.

اگر هنگام آپلود کردن تصویر کمی مبهم به نظر می رسد ، ممکن است بخواهید تصویر دیگری را انتخاب کنید. این همچنین ممکن است رخ دهد اگر سعی کنید از یک عکس (مانند عکس گرفتن از عکس در نشان شناسه خود) عکس بگیرید ، بنابراین بهتر است به جای آن یک عکس تازه بگیرید. 

3. اطمینان حاصل کنید که صورت شما حداقل 60٪ قاب را به خود اختصاص می دهد

استفاده از تصویری از خود که در بالای یک قله کوهستانی ایستاده اید ، برای برخی از سیستم عاملهای رسانه های اجتماعی خوب کار می کند ، اما ایده آل نیست وقتی که می خواهید نامزدها بدانند که چه چیزی را دوست دارید. 

درعوض ، هدف داشته باشید که صورت شما حدود 60٪ از فضای را پر کند. تصویر را از بالای شانه های خود تا بالای سر خود برش دهید تا صورت شما قاب را پر کند.

4- تنها فرد موجود در تصویر باشید

این عالی است که به کاندیداها نشان دهید که همکاری می کنید و تیم خود را دوست دارید. اما اگر از یک عکس گروهی به عنوان عکس نمایه خود استفاده می کنید ، ممکن است مطمئن باشند که شما کدام شخص هستید. 

برای رها کردن نامزدها بدون شک در مورد آنچه دوست دارید ، یک عکس انفرادی را برای عکس پروفایل خود انتخاب کنید. برش عکس گروهی بهترین راه حل نیست ، زیرا ممکن است شاهد دست یا شانه تصادفی در قاب باشید. اگر می خواهید یک عکس از تیم را در پروفایل خود وارد کنید ، می توانید به جای آن از این تصویر بنر خود استفاده کنید.

 
5- به شخص دیگری کمک کنید تا از شما عکس بگیرد

در حالی که استفاده از عکسی که با تلفن همراه استفاده می شود خوب است ، احتمالاً بهتر است از سلفی خود را دور نگه دارید. از یک دوست یا همکار بخواهید که آن را برای شما بگیرد - فقط یک دقیقه طول می کشد و می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. 

از یک چیز دیگر ، دوربین جلو (سلفی) در اکثر تلفن ها تصویری با کیفیت پایین تر از دوربین عقب تولید می کند. بسته به تنظیمات تلفن شما ، ممکن است یک تصویر آینه نیز ایجاد کند ، که می تواند باعث شود هر کلمه یا آرم به عقب ظاهر شود. 

بعلاوه ، با گرفتن شخص دیگری برای گرفتن عکس برای شما ، احتمالاً خواهید فهمید که پوزیتان طبیعی تر و راحت تر است. آنها همچنین ممکن است به شما کمی راهنمایی کنند ، مثل این که به شما بگویند سر خود را کمی خم کنید یا موهای خود را در پشت گوش خود ببندید.