این اولین چیزی است که افراد هنگام مراجعه به نمایه شما می بینند و یکی از بزرگترین عواملی که در مورد شما قضاوت می کنند.
اما این به این افراد از اشتباهات عمده با ورود مشخصات خود را متوقف نمی در همه زمان ها .
به همین دلیل ، ما لیستی از 11 نکته مفید را برای شما قرار داده ایم که به شما کمک می کند تا عکس پروفایل حرفه ای LinkedIn را بگیرید.
ما همین توصیه را به مشتریان خود در زمینه برندسازی و مدیریت شهرت می دهیم و این تفاوت بزرگی را برای آنها ایجاد می کند.
LinkedIn یکی از محبوب ترین شبکه های خارج از کشور است و تأثیر آن بر زندگی حرفه ای شما می تواند بسیار زیاد باشد.
این بدان معناست که شما باید همه چیز را در مورد پروفایل LinkedIn خود بسیار جدی بگیرید. حتی اگر شما یک فرد عکس بزرگ نیستید ، واقعاً چاره ای ندارید.
بیایید شروع کنیم.
1. با نگاه عادی خود پیش بروید
این همه در مورد تنظیم انتظارات ظریف و از بین بردن عنصر تعجب است. تمام نکته حضور در لینکدین این است که با متخصصان دیگر در صنعت خود ارتباط برقرار کنید.
اگر سر خود را ریش می زنید اما از یک عکس پروفایل از زمان خود با یک مورب عظیم استفاده می کنید ، مردم را به یک منحنی غیر ضروری پرتاب می کنید.
شاید تعجب کنید که معامله بزرگ چیست. هرکسی که ملاقات کردید به آن عادت می کنید؟
مطمئناً اما به یاد داشته باشید ، زمان لازم برای شکل گیری اولین بار فقط 7 ثانیه است .
اگر آنها وقت خود را برای تنظیم کمبود تکان دهنده مو خود صرف می کنند ، برای شما مناسب نیست.
ما عینک را نیز در این پیشنهاد قرار می دهیم. اگر همیشه آنها را می پوشید ، در عکس پروفایل خود نیز همین کار را انجام دهید.
به اشتراک گذاشتن یک ظاهر یکنواخت حرفه ای بسیار طول می کشد.
2. Focus را روی صورت خود قرار دهید
این ممکن است واضح به نظر برسد ، اما بیش از حد غافل است.
کل نکته تصویر پروفایل LinkedIn شما این است که افراد ببینند شما چه کسی هستید. اگر نتوانیم نمای خوبی از چهره شما بدست آوریم ، چیست؟
برخی قوانین خوب وجود دارد که می توانید آنها را دنبال کنید.
یکی این است که صورت شما 60٪ از قاب را بگیرد. هنگامی که شما شروع به تجاوز از این درصد کنید ، می تواند کمی خسته کننده باشد.
در مقابل.
اما بزرگترین چیز برای به یاد آوردن فقط استفاده از عقل سلیم است.
بدون کلاه های گسترده و پریشان. بدون پنهان کردن سبیل. چیز خاصی نیست.
اطمینان حاصل کنید که همه ما می توانیم آن چهره بسیار جذاب شما (بدون اینکه خیلی زیاد پیش بروید) را ببینیم ، و خوب خواهید بود.
3. سر ، شانه ها ، اما نه زانوها و انگشتان پا
این یک پیگیری مهم است تا نکته ای که اخیراً به آن اشاره کردیم.
دو عکس وجود دارد که می خواهید از هنگام نمایش عکس پروفایل LinkedIn خودداری کنید:
- فقط صورت
- تمام قد
اینها هر دو بدون هیچ هستند که تمام وقت استفاده می شوند. حتماً دفعه بعد که در LinkedIn حضور خواهید داشت ، به آنها توجه خواهید کرد.
بدن کاملاً کاملاً توضیحی است ، اما ذکر چهره فقط لازم است (به ویژه پیروی از نکته قبلی).
گاهی اوقات کاربران "تمرکز خود را روی چهره شما" کمی بیش از حد قرار می دهند ، و با یک عکس پروفایل LinkedIn که 110٪ FACE است ، می روند.
این کار را نکنید. به نظر می رسد آماتور است و حتی می تواند برای کسی که آن را می بیند کمی مزاحم باشد.
این بدان معنی است که می خواهید از عکس کلاسیک سر و شانه ها برای عکس نمایه خود استفاده کنید .
بسیار عالی به نظر می رسد و گرفتن آن آسان است.
4. نگاه دوستانه
تعجب ، تعجب!
اگر به نظر می رسد فردی نزدیک به و دوستانه باشید ، تصویر پروفایل LinkedIn شما پذیرایی گرمتر خواهد داشت.
تقریباً تمام تلاشها برای به نظر رسیدن جدی یا شدید بدبختانه شکست می خورند. این امر باعث نمی شود شما بیشتر متمرکز به نظر برسید ، و این باعث نمی شود که به نظر برسید که دارای ویژگی های عالی رهبری هستید.
فقط به نظر می رسد غیر ضروری شدید.
از طرف دیگر ، نباید از دوستانه نیز زیاده روی کنید. پوزخندهای گسترده یا خنده احتمالاً شماره گیری را کمی بیش از پیش در جهت دیگر قرار می دهد.
توصیه های زیادی در مورد شناور وجود دارد که شما را ترغیب می کند خود را با تصویر پروفایل خود متمایز کنید تا بتوانید از جمع ایستادگی کنید. در این حالت بهتر است وقتی در شبکه های اجتماعی دیگر اعمال شود.
LinkedIn جایی برای وحشی کردن و آزمایش بیان شما نیست.
در عوض ، قابل دسترسی باشد. یک بیان دلپذیر یا لبخند کوچک دوستانه ، نقطه شیرینی است که می خواهید در آن باشید .
5. به کمد لباس اداری خود بچسبید
از آنجا که LinkedIn یک شبکه حرفه ای است ، تصویر پروفایل شما باید متناسب با آن باشد.
این بدان معنی است که به جای تیشرت مورد علاقه خود در روز یکشنبه ، با آنچه در محل کار می پوشید ، بروید .
نیازی به لباس غیر ضروری نیست. لباس های اداری استاندارد انجام می دهند.
تنها استثناء این قانون برای محیط های کاری گاه به گاه است.
اگر در یک شرکت فناوری جوان کار می کنید که همه پیراهن و پیراهن خود را می پوشند ، احتمالاً باید چیزهای جاز را کمی بلند کنید. این به شما کمک می کند تا با یک تصویر نمایه حرفه ای LinkedIn به پایان برسید که تأثیر بسیار خوبی را نشان می دهد.
شاید در آخر این حرف را بشنوید که بهتر است اصالت داشته باشید و این احتمال وجود دارد که افراد در فضای شما از آن نوع لباس استفاده کنند. این روی سطح منطقی است و واقعاً مانند توصیه های افتضاح به نظر نمی رسد.
دلیل تفاوت ما از این منظر و تشویق متخصصان در این شرایط برای لباس پوشیدن ساده است.
این نشان می دهد که شما آن را جدی می گیرید.
حرفی برای گفتن وجود دارد که تلاش کمی برای اضافه کردن تأثیر فوق العاده است.
به این روش فکر کنید:
اگر در عروسی شرکت می کردید که پیراهن و پیراهن می پوشید ، آیا کسی واقعاً از این حالت خم می شد؟ احتمالا نه.
اما لباس پوشیدن کمی نشان می دهد که شما آن را جدی می گیرید ، و افراد دیگر آن را تشخیص می دهند. در یک شبکه اجتماعی حرفه ای فکر می کنیم این مهم است.
این بدان معنا نیست که شما باید از آنجا سوار شوید و کت و شلوار و کراوات کامل را سنگ بزنید. این مسئله بسیار عجیب به نظر می رسد ، به ویژه اگر همه افراد در صنعت شما گاه به گاه باشند.
یک دکمه ساده یا پیراهن زیبا راه رفتن است.
6. پیش زمینه را در ذهن داشته باشید
این اغلب نادیده گرفته می شود اما می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند.
زمینه ای که برای تصویر پروفایل LinkedIn استفاده می کنید می تواند به شما کمک کند یا به شما آسیب برساند.
خوشبختانه ، شما نیازی به کارشناسی ارشد عکاسی ندارید تا از آن استفاده کنید.
وقتی نوبت به انتخاب زمینه ای می رسد که برای شما مفید باشد ، از هر قیمتی حواس پرتی را بپرهیزید .
به دنبال چیزی ساده و تمیز بروید که تأکید بر چهره شما باشد. این باعث می شود توجه بیننده به شما آسان شود.
شما نمی خواهید که لبخند عالی شما با عموی شما در حال پرت کردن frisbee در پس زمینه رقابت کند.
سعی کنید هنگام انتخاب پیش زمینه خود از مواردی مانند کنتراست آگاه باشید. اگر تن پوست بیشتر به سمت رنگ پریده است ، جلوی دیوار سفید عکاسی نکنید.
اگر پیراهن مشکی پوشیده اید ، جلوی یک پس زمینه تیره نباشید. این به شما کمک می کند تا از پس زمینه ایستادگی کنید ، و امور را در چشم بیننده آسانتر کنید.
یکی دیگر از جنبه هایی که باید در مورد پس زمینه به آن فکر کنید ، تاری است. شما احتمالاً با این کار از طریق "حالت پرتره" در تلفن خود آشنا هستید.
در عکاسی به این بوکه گفته می شود و یک ترفند فوق العاده قدرتمند برای ایجاد موضع از پس زمینه است. اگر از تلفن خود استفاده می کنید باید از این ویژگی استفاده کنید.
اگر از شما به صورت حرفه ای عکس گرفته شود ، عکاس شما بدون نیاز به درخواست ، این کار را انجام می دهد.
7. Pose را ساده نگه دارید
نکته ای وجود دارد که می توان آن را ساده نگه داشت ، و این به تصویر پروفایل LinkedIn شما نیز صدق می کند.
ما قبلاً فهمیدیم که شلیک سر و شانه ها راهی است که باید انجام شود ، اما هنوز هم این امکان را برای شما فراهم می کند تا با یک موقعیت عالی به سمت راست بیایید؟
شاید یک نگاه بیش از حد شانه باشد؟ یک عکس از پایین به بالا برای اینکه کمی معتبر تر به نظر برسید؟
جواب منفی. هیچ کدام از آن ها.
با دوربین روبرو شوید و لبخند بزنید. آن را ساده نگه دارید.
این عالی عمل می کند ، و شما نمی توانید خود را با پا آزمایش کنید و با چیزی آزمایش کنید که باعث می شود احمقانه به نظر برسید.
یک شبکه حرفه ای مانند LinkedIn واقعاً جایی برای امتحان کردن چیزهای دیوانه وار به هر حال نیست. برای آن شبکه های اجتماعی دیگری وجود دارد.
یک قضیه سر راست واقعاً تنها گزینه از نظر ما است.
8. اندازه مناسب را انتخاب کنید
این کمی بیشتر نکات فنی است اما اهمیت زیادی دارد.
اندازه تصویری که آپلود می کنید می تواند تأثیر شگرفی بر کیفیت تصویر پروفایل LinkedIn شما بگذارد.
عکس شما با اندازه پرونده 8mb حداکثر می تواند 400 8 400 یا بزرگتر باشد.
پس آن برای تو به چه معناست؟
ما کاربران را ترغیب می کنیم تا یک تصویر با کیفیت 800 800 بارگذاری کنند. این بدان معناست که وقتی افراد دیگر نمایه شما را مشاهده می کنند ، کمی کوچکتر به نظر می رسند.
اگر فقط از عکس 400 400 استفاده می کنید ، اطمینان حاصل کنید که وضوح کامل است. اگر اینگونه نباشد ، فرصتی وجود دارد که به محض بارگذاری ، به دنبال کمی بد بو باشید.
آخرین چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که پس از اتمام ، تصویر خود را بررسی کنید.
پس از بارگذاری عکس نمایه LinkedIn ، نمایه خود را مشاهده کنید تا ببینید چگونه به نظر می رسد. اگر حتی کمی فازی به نظر می رسد ، باید دوباره امتحان کنید.
این ممکن است کمی ناامیدکننده به نظر برسد ، اما ارزشش را دارد. تصویری واضح و واضح به شما کمک می کند ، و یک تصویر فازی برعکس عمل می کند.
9. از فیلترها وسوسه نشوید
LinkedIn دارای فیلترهایی است که می توانید هنگام بارگذاری عکس نمایه خود از آنها استفاده کنید. این روزها این ویژگی بسیار رایج برای اکثر شبکه های اجتماعی است.
توصیه می کنیم از آنها استفاده نکنید.
دلیل این امر تمایل به ایجاد طعمه برای جلب افراد در بارگذاری عکس های زیر مجموعه و تکیه بر فیلتر است تا زیبایی آن به نظر برسد.
به همان اندازه که فیلترها عالی هستند ، آنها نمی توانند یک عکس ضعیف را اصلاح کنند. درعوض ، سعی کنید اولین بار آن را درست در دوربین قرار دهید.
این در واقع یک اصل است که شما می شنوید عکاسان حرفه ای نیز در مورد آن صحبت می کنند. تصویری که نیازی به یک تن کار در Photoshop یا Lightroom ندارد ، تمایل به تصویر بهتری دارد.
به جای اینکه امیدوار باشید فیلتر شما را نجات می دهد ، چند عکس دیگر بگیرید تا اینکه از آنچه می بینید خوشحال شوید.
در نهایت باعث صرفه جویی در وقت شما می شود و نتیجه نهایی بهتری به شما می دهد.
10. تماس چشمی برقرار کنید
تماس چشمی یکی از مهمترین راههای ارتباط انسان است.
همچنین کمک می کند تا شما را دوست داشته و دوست داشتنی تر کنید . وقتی صحبت از شبکه سازی به صورت حرفه ای می شود ، اینها هر دو مزیت بزرگی دارند.
این بدان معناست که باید در تصویر پروفایل LinkedIn خود به دوربین نگاه کنید . با نگاهی دور ، می توانید یک ارتباط طبیعی بین خود و شخصی که نمایه شما را مشاهده می کند ایجاد کنید.
شما همچنین باید عینک آفتابی را خم کنید (حتی اگر به دوربین نگاه می کنید). اگر نتوانیم چشمان شما را ببینیم ، هیچگونه تماسی با چشم وجود ندارد.
برای اکثر شما این مسئله مسئله ای نخواهد بود ، زیرا این کار بسیار طبیعی است که هنگام گرفتن عکس شما باید انجام شود. اما اگر در این گروه نیستید ، توصیه می کنیم از ASAP عکس جدید بگیرید.
11. بیش از چهره خود را ویرایش نکنید
نرم افزار ویرایش عکس بسیار آسان است و به راحتی در دسترس است. این امر می تواند برای پاک کردن برخی از جوش های ناخوشایند و یا عصرانه کردن صدای پوست شما باعث شگفتی شود.
با این گفته شده ، برخی از محدودیت ها را تمرین کنید.
رفتن به بالای صفحه هنگام ویرایش صورت می تواند شما را شبیه عروسک شبح وار کند و این ظاهری نیست که شما می خواهید.
اگر می خواهید مسائل را کمی بیشتر لمس کنید ، به دنبال آن بروید. اما توصیه می کنیم تا حد امکان شماره گیری کنید.
همه ما در تشخیص عکس هایی که مانند دیوانه ها ویرایش شده اند بسیار خوب بوده ایم و همین موضوع در مورد عکس پروفایل LinkedIn شما نیز وجود دارد. بخشی از نمایش اعتماد به نفس از چهره ای که به دست آورده اید خوشحال می شود!
کار بعدی چیه
برخی از این نکات برای شما صدق نمی کند. بعضی ها
صرفنظر از این ، اگر تصویر نمایه شما در LinkedIn بی عیب و نقص نباشد ، احتمالاً می خواهید یک پاس دیگر را نیز برای برطرف کردن پیشرفت هایی که ممکن است ایجاد شود ، بگیرید.
چیزهای کوچک اضافه می شوند ، و گرفتن عکس جدید آسان است (تنها چیزی که شما نیاز دارید تلفن شماست).
به یاد داشته باشید ، تصویر پروفایل LinkedIn همان چیزی است که همه در ابتدا به نظر می رسند. اگر بینندگان آنچه را می بینند دوست ندارند ، آنها نمی خواهند بقیه نمایه شما را بررسی کنند.
شما وقت خود را صرف کرده اید تا مطمئن شوید پروفایل LinkedIn شما عالی به نظر می رسد . اجازه ندهید که یک تصویر خرابکاری کند.
مطالب مفید درباره عکس پروفایل:
https://courses.mizzouk12.missouri.edu/eportfolios/1073/Home/photo_profile
https://cyber.harvard.edu/difficultproblems/Talk:Photopro
https://telegra.ph/%D8%AE%D9%84%D9%82-%D9%BE%D8%B1%D9%88%D9%81%D8%A7%DB%8C%D9%84-12-27
http://www.astro.caltech.edu/twiki_phat/bin/view/Main/Editphoto
https://lagunita.stanford.edu/courses/DB/SQL/SelfPaced/wiki/Solar/dianpho/
https://serc.carleton.edu/person/134025.html
http://www.astro.caltech.edu/twiki_phat/bin/view/Main/Newat
http://raptorx3.uchicago.edu/bbs/forum.php?mod=viewthread&tid=1587