لوگو یک طراحی است که نماد سازمانی است. این طرحی لوگو است که توسط یک سازمان برای سربرگ ، مواد تبلیغاتی و علائم خود به عنوان نمادی که توسط آن سازمان به راحتی قابل شناسایی است ، که به آن لوگو تایپ نیز گفته می شود ، استفاده می شود. طراحی لوگو یک نمایه گرافیکی یا نمادی از یک شرکت ، مارک تجاری ، مخفف و غیره است که اغلب بصورت منحصر به فرد برای تشخیص آماده طراحی شده است.

همچنین ممکن است برای مشخص کردن محصول یا خدمات شرکت خود ، از یک لوگو به عنوان یک علامت تصویری ساده فکر کنید. انواع مختلفی از علائم و نشان ها به راحتی شناخته شده و با اهداف همراه هستند. به عنوان مثال ، از هلال برای شناسایی کشور یا خانواده استفاده می شود. زمانی بود که فقط سازمان های کافی بزرگ می توانستند هلال خود را بسازند. آنها در بعضی موارد رسم بسیار مفصلی با اشیاء زیادی برای غنی سازی تاج بودند. هزینه مسئله ای نبود و بیشتر در نظر گرفته می شد بهتر. سپس پرچم ها به دلیل بزرگتر بودن قالب مورد استفاده قرار گرفتند. آنها از مسافت های صنایع دستی از مسافت های طولانی قابل مشاهده بودند. علائم جاده ای برای اهداف اطلاع رسانی طراحی شده اند. آنها از تکنیک هایی مانند رنگ های متضاد ، قالب های ساده و در عین حال شیک برای شناسایی و جلب توجه بیشتر و انتقال اطلاعات استفاده می کنند.

اکنون روزها محبوب ترین و موفق ترین شرکت ها همچنان می گویند که "ساده تر بهتر است" ، به خصوص امروز که همه چیز خیلی سریع پیش می رود ، شما زمان و زمان کمتری برای تحت تأثیر قرار دادن مشتریان خود دارید. بنابراین باید به شیوه ای بسیار شیک انجام شود اما در عین حال محافظه کار باقی مانده است ، به طوری که گرفتن چشم و مغز آسانتر از طراحی لوگو شماست.

این روزها شما نیز باید هزینه تولید مثل را در نظر بگیرید. طراحی های دقیق تر و رنگارنگ آرم برای تکثیر سخت تر است و البته هزینه های بیشتری نیز دارند. همچنین باید اندازه ای را که لوگو شما در آن استفاده می شود در نظر بگیرید. طراحی لوگو در تابلوی علائم و همچنین روی کارت ویزیت یا روی قلم به عنوان مثال عالی خواهد بود.

ما در مورد استفاده عمومی از یک آرم صحبت کرده ایم. اکنون می خواهیم با جزئیات بیشتری به آرم بپردازیم. انواع مختلفی از آرم ها وجود دارد: نماد آیکونی - نوعی از عناصر گرافیکی مربوط به حوزه تجارت یا فقط یک تصویر انتزاعی ، به عنوان مثال: نایک ، AOL ، میشلین. Logotype - لوگو فقط بر اساس نام شرکت. یک قلم منحصر به فرد یا یک سبک طرح منحصر به فرد می تواند یک نماد عالی را ایجاد کند ، به عنوان مثال: سونی ، Coca-Cola ، IBM.

بیایید در مورد هر نوع جداگانه صحبت کنیم. آرم های آیکونی می توانند بسیار متفاوت باشند. تنوع کلاسیک این است که نماد متناسب با هر یک از اشکال هندسی اساسی باشد. مثلا:

بهترین شکل ها برای استفاده از اشکال هندسی متقارن هستند. تقریباً در هر مکانی قرار دارند و هنوز تعادل را حفظ می کنند. آنها بسیار آسان برای اداره می شوند.

هنوز هم خوب است که آرم متناسب با هر نوع هندسی باشد ، مناسب تر و متعادل تر به نظر برسد:

در آخر هیچ تعهدی وجود ندارد که از چه شکلی استفاده کنید ، می توانید از هر شکل آزاد که می خواهید استفاده کنید ، اما باید با قرار گرفتن در آن بسیار محتاط باشید ، بنابراین آرم به نظر نمی رسد که از هم پاشیده یا در حال از بین رفتن باشد. افتادن:

با انتخاب شکل ، باید در نظر بگیرید که شرکت شما چقدر محافظه کار و پایدار می خواهد ظاهر شود.

به نظر شما شناسایی ترین قسمت یک تجارت چیست؟ کدام مورد واحد بیانگر تمام احساسات و پیام های مرتبط با برند شما است؟

https://telegra.ph/logo-01-24

https://telegra.ph/logo-design-01-24

https://telegra.ph/new-01-24

https://telegra.ph/log-01-24-84

https://telegra.ph/desig-01-24

https://telegra.ph/lognew-01-24

https://telegra.ph/log1-01-24

https://telegra.ph/solo-01-24

https://telegra.ph/comi-01-24

https://telegra.ph/de-01-24-2

https://telegra.ph/val-01-24

https://telegra.ph/ferilogo-01-24

https://telegra.ph/validoltala-01-24

https://telegra.ph/ridesign-01-24

https://telegra.ph/valibaghali-01-24

https://telegra.ph/farzad-01-24

https://telegra.ph/design-ja-01-24

https://telegra.ph/type-01-24

https://telegra.ph/ghaleb-01-24

https://telegra.ph/sarbarg-01-24

https://telegra.ph/amade-01-24

https://telegra.ph/chad-01-24

https://telegra.ph/tarahi-01-24