نحوه طراحی یک آرم به یاد ماندنی

به بدترین نمادی که تا به حال دیده اید فکر کنید - چه چیزی به ذهن شما خطور می کند؟ اگر در فکر کردن به یک مشکل دارید ، تعجب آور نیست.

آرم های خوب بچسبید. بد نیست.

این همان چیزی است که باعث می شود طراحی یک آرم متفاوت از طراحی سایر برندهای تجاری باشد. بنرها ، تبلیغات و پست های رسانه های اجتماعی هرکدام اهداف طراحی خاص خود را دارند ، اما هیچکدام به عنوان یادآوری به عنوان یک آرم متمرکز نیستند. 

برخی از بهترین آرم ها کمترین مشکل را دارند - به قوس های نایک یا قوس های طلایی مک دونالد فکر کنید. تد کای ، از انجمن Vexillological از آمریکای شمالی ، می گوید که طرح های پرچم باید به اندازه ای ساده باشند که کودک بتواند آنها را از حافظه بیرون بکشد . در مورد آرم ها هم همینطور است. 

آرم شما مارک شما نیست - شما آن را جداگانه می سازید - بلکه به چهره برند شما تبدیل می شود. در وب سایت شما ، محصولات شما ، بازاریابی ، علائم فروشگاهی شما و تقریباً در هر مکان دیگری که افراد با نام تجاری شما در تعامل باشند ظاهر می شود. 

مهم نیست که بودجه خود را داشته باشید ، لیاقت یک آرم را دارید که در مورد آن احساس خوبی دارید. در این راهنما ، شما را در هر مرحله از روند طی می کنیم تا یک آرم تجاری از ابتدا - از انتخاب رنگ تا استخدام یک طراح - با کمک هنرمندان واقعی گرافیک ، ایجاد کنید. 

 

  • آرم چیست و چرا اهمیتی برای تجارت شما دارد؟
  • نحوه طراحی یک آرم: یک راهنمای گام به گام
  • هزینه طراحی آرم چقدر باید هزینه کند؟
  • استخدام یک طراح
  • طراحی آرم به صورت رایگان (یا ارزان)
  • نکات طراحی لوگو و اشتباهات رایج
  • نتیجه

یک آرم تجاری برای چیست؟

 
یک آرم عالی به شما امکان می دهد تا به راحتی هر چیزی را  مارک کنید و با مشتریان بیشتری در ارتباط باشید. به عنوان مثال با استفاده از این Skateboard Shopify ، هر کیک فلیپ فرصتی برای برندسازی است.

لوگو نمادی است که نشانگر برند شما و شخصیت برند شما از طریق ساده ترین تصویر ممکن است. آرم ها مارک شما را در ذهن مشتریان خود مجسم می کنند. بدون یکی ، آنها هیچ چیز برای چسباندن به آنها ندارند. این دلیل است: 

  • انسانها از علائم بصری یاد می گیرند:  اگر چیزی در مورد برند شما وجود دارد که می خواهید مشتریانتان بدانند ، علم می گوید تصاویر در برقراری ارتباط با آن از کلمات مؤثرتر هستند .
  • آرم ها به شما اجازه می دهند تا مارک تجاری ایجاد کنید: مارپیچ های مارک  دار را می توان در نمایشگاه های تجاری ، به عنوان هدیه به مشتریان بالقوه ، و حتی در فروشگاه فروخته می شود. مکالمه خوب می تواند خیلی سریعتر از قلم مارک تجاری که مشتری در پایین کیف چمدان خود می یابد فراموش شود.
  • آرم ها یک پایه بصری را برای طراحی گرافیک فراهم می کنند:  قوام برند عنصر اصلی در ایجاد یک ماندگار است. با داشتن نمایندگی قطعی از مارک خود در پایه ترین سطح خود ، در هنگام طراحی سایر عناصر بازاریابی چیزی را می توانید از آن جلب کنید.
  • آرم ها به شما کمک می کنند تا از رقابت کنار بیایید:  نمادها یا نمادهای خاصی با صنایع خاص در ارتباط هستند. به این فکر کنید که بسیاری از مشاغل تأمین پزشکی از انواع صلیب قرمز در آرم خود استفاده می کنند. هنگامی که مشاغل زیادی برای همان بازار رقابت می کنند ، تشخیص خود مهمترین نکته توجه و یادآوری است. 

یک آرم مزایای بسیاری را ارائه می دهد ، بنابراین درک این موضوع که چرا تقریباً در هر مشاغل دارای یک تجارت هستند کار سختی نیست. رفتن به آرم کمتر غیر حرفه ای به نظر می رسد. این امر به اندازه نامشروع ، حتی غیرقابل اعتماد است.

تمام آنچه در نظر گرفته شده است ، ما به شما نشان می دهیم که نماد شخصی خود را به صورت قدم به قدم با مثال خودمان — LawnPure design برای نشان دادن روند طراحی کنید. 

نحوه طراحی یک آرم از ابتدا: یک راهنمای گام به گام

این که آیا شما خودتان تصمیم به طراحی یک آرم ، استخدام یک طراح یا استفاده از یک آرم ساز آنلاین دارید ، این روند شامل همان 7 مرحله خواهد بود:

  1. هویت برند خود را توسعه دهید
  2. به دنبال الهام بخش طراحی باشید
  3. رنگ هایی را انتخاب کنید که نشانگر برند شما باشد
  4. یک قلم انتخاب کنید
  5. چندین نسخه خشن ایجاد کنید
  6. دریافت بازخورد
  7. طراحی برنده خود را لهستانی کنید

1. هویت نام تجاری خود را توسعه دهید

"هویت برند" اصطلاحی است برای عناصر بصری برند شما: همه چیز از رنگ نام تجاری شما گرفته تا آرم شما تا طرحی که عناصر مارک شما طراحی می شود. این عناصر بصری با هم کار می کنند تا مارک شما را در ذهن مشتریان خود متمایز کند. 

قبل از شروع به طراحی طرح برای آرم خود ، می خواهید ایده ای از هویت برند خود داشته باشید. برای شروع ، این سؤالات را از خود بپرسید: 

  • چرا کار خود را شروع کردید؟
  • به عنوان یک شرکت برای شما چه ارزش هایی مهم است؟
  • چه چیزی شما را از رقابت جدا می کند؟

ویژگی های متمایز برند شما - چه چیزی برای شما مهمتر است و چه چیزی بیشتر برای مشتریان قابل تشخیص است - در پاسخ به این سؤالات نهفته است. قبل از اینکه قلم خود را روی کاغذ بگذارید ، قبل از انتخاب رنگ ها و زیبایی شناسی خود ، از خود بپرسید که شما کی هستید. 

اگر نمی توانید بلافاصله به این سؤالات پاسخ دهید نگران نباشید. آنها یک مرحله گام به گام هستند ، به معنای تفکر. اما هنگامی که در مورد آن فکر کردید ، می توانید موقعیت بهتری برای ایجاد یک آرم ایجاد کنید که به طور مؤثر شما را از هم جدا کند. 

به شما یک درک بهتر از این روند، ما با واقعی طراحان در خانه در دفتر های Shopify برای ایجاد یک آرم برای LawnPure -Our خط بسیار ownnot-واقعی از آلی، مبتنی بر مرکبات، مواد شیمیایی محصولات رایگان چمن مراقبت.

ما با ایجاد یک "نقشه ذهن" برای ارزش های مارک خود شروع کردیم. نقشه برداری ذهن یک تکنیک طوفان مغزی است. شما با اتصال به یک ایده اصلی (نام تجاری خود ، در این مورد) شروع می کنید و با اتصال کلمات کلیدی و مفاهیم مرتبط پیرامون آن ایده اصلی ، افکار خود را نمودار می کنید. 

نقشه برداری ذهن می تواند به تنهایی یا به صورت گروهی انجام شود و ابزاری عالی برای بازگرداندن ایده های شما یا ایجاد ایده های جدید است. در توسعه برند ، رسیدن به اجماع پیرامون هویت منسجم برند کاملاً مناسب است.

"نقشه کشی ذهن" یک تکنیک عالی برای توسعه یک هویت منسجم برند است.

از نقشه ذهن ما ، ما قادر به ایجاد یک برند مفهومی قوی هستیم ، و پاسخ دادن به سؤالاتی را که به ما کمک می کند درک آنچه مارک ما را از رقابت جدا می کند ، آسان تر خواهیم کرد:

چرا کار خود را شروع کردیم؟

ما شرکت خود را شروع کردیم زیرا ما می خواستیم یک چمن سبز سالم را حفظ کنیم که امنیت بازی برای بچه ها و حیوانات خانگی ما باشد. کودهای شیمیایی موجود برای نگهداری از یک چمن سبز بسیار عالی هستند ، اما آنها اغلب پس از درمان سمی هستند. کودهای مبتنی بر سرکه ایمن تر هستند ، اما تقریباً به همان اندازه مؤثر نیستند. وقتی نتوانستیم یک کود طبیعی مؤثر پیدا کنیم ، تصمیم گرفتیم خودمان را تهیه کنیم. 

به عنوان یک شرکت برای ما چه ارزش هایی مهم است؟

در LawnPure ، ما روشهای اخلاقی ، ایمن مراقبت از چمن و کنترل جمعیت حشرات را ارج می نهیم. ما اعتقاد داریم که کلید موفقیت سعادت بشر از طریق تحقیقات علمی و توسعه محصولات مراقبت از چمن ایمن ، موثر و پایدار است. ما طرفدار پایداری محیط زیست هستیم. ما اعتقاد داریم که بشریت وظیفه دارد از محیط زیست ما برای امنیت خودمان و ایمنی نسل های آینده محافظت کند. 

چه چیزی ما را از رقابت جدا می کند؟

بیوتکنولوژی کشاورزی (یا "agritech") با حرص و طمع شرکت ها ، شیوه های ناامن و بی توجهی به پایداری کره زمین گرفتار شده است. ما شاهد پرونده های کافی در زمینه مسائل بهداشتی و زیست محیطی هستیم تا بدانیم که agritech بزرگ بیش از امنیت مشتریان ، کارمندان و نسل های آینده به سود شرکت ها اهمیت می دهد.

آنچه LawnPure را از هم جدا می کند ، تمایل ما برای اجرای تغییر است. تیم محققان ما زندگی خود را وقف ایجاد محصولات ایمن و مؤثر برای کشاورزی طولانی مدت و پایدار می کنند. در دنیایی از بی دقتی شرکت ها ، LawnPure مانند نفس هوای تازه به همان اندازه که شما به طور طبیعی از چمن مراقبت می کنید.

عکس توسط رایان بروس از پشت سر هم.

با توجه به هویت برند ما ، آبهای خلاقانه ما جاری شد. ما هنوز یک طراحی آرم را به پایین پین نکرده ایم ، اما توانستیم بفهمیم که طراحی ما برای انجام پروژه ها به چه ارزش هایی نیاز دارد. 

2. به دنبال الهام بخش طراحی باشید

شروع کار اغلب سخت ترین قسمت از هر تلاش خلاقانه است. اگر ایده ای داشته باشید خوب است ، اما گاهی اوقات مشکل داشتن ایده های بیش از حد به طور همزمان است. 

فلج تجزیه و تحلیل زمانی اتفاق می افتد که شما ایده های زیادی داشته باشید و آنها را بیش از اندازه مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید و قادر به تصمیم گیری نباشید.

برای جلوگیری از فلج تحلیل ، در مورد خلقت به عنوان وظیفه ساختن چیزی از هیچ چیز فکر نکنید. در عوض ، به عنوان یک معما فکر کنید: این آرم از قبل در ذهن شما وجود دارد ، فقط باید با ترسیم اصول طراحی تثبیت شده ، قطعات را با هم جمع کنید. 

یاد بگیرید که با مشاهده هرچقدر آرمهای عالی بتوانید زبان آرم ها را صحبت کنید. در مورد آنچه مورد علاقه های شما را بسیار به یاد ماندنی است فکر کنید. 

اگر به دنبال برخی مکان ها برای بررسی طرح های عالی آرم هستید ، در اینجا لیستی آورده شده است: 

  • Logoed : پیمایش تک صفحه ای با استفاده از Logoed ، به شما امکان می دهد تا یک مجموعه مرتباً به روز شده از آرم های خیره کننده را مرور کنید.
  • Logospire : این مجموعه عظیم از طرح های آرم ارسال شده توسط کاربر ، به شما کمک می کند تا آب های خلاقانه تان جریان پیدا کند. 
  • Brand New : Brand New وبلاگی است که طرح ها و طراحی مجدد برندهای جدید و قابل توجه در تمام صنایع را در بر می گیرد.
  • LogoLounge : این وبلاگ به طراحان گرافیک اجازه می دهد تا آخرین آرم های خود را بارگذاری کنند. LogoLounge شاید به دلیل انتشار مجموعه ای از کتابهایی که آثار هنری را در سایت نشان می دهد ، بیشتر شناخته شده باشد.
  • طراحی لوگو عشق : دیوید آیری ، طراح گرافیک ، این وبلاگ طراحی را مرور می کند که آرم ها و طرح های بازاریابی را از سراسر جهان بررسی می کند. 

هشتگ مربوط به طراحی: بسیاری از مجامع رسانه های اجتماعی برای نمایش کارهای طراحی گرافیکی از هشتگ های خاص مربوط به طراحی طراحی استفاده می کنند. با توجه به ماهیت بصری سایت ، اینستاگرام به ویژه از این نظر خوب است. دفعه بعد که شما در حال دیدن سایت، گرم، بررسی برخی از هشتگ طراحی محبوب تر: #logo ، #logodesigns ، #logodesigner ، #graphicdesign ، #graphicdesigner .

3. رنگ هایی را انتخاب کنید که نشانگر برند شما باشد

رنگ برای درک فرد از محرک های بینایی اساسی تر از بسیاری از افراد است. مطالعات حتی حاکی از آن است که رنگ می تواند بر روحیه کاربران شما تأثیر بگذارد و آن را برای تصمیم گیری در خرید آنها بسیار مهم کند.

رنگ های آرم شما در وب سایت شما ، علائم درون فروشگاهی ، فید رسانه های اجتماعی ، ایمیل های بازاریابی و هر مکان دیگری که کاربر در تعامل با نام تجاری شما قرار بگیرد به پایان می رسد. هیچ رنگی وجود ندارد که از نظر جهانی "بهتر" باشد ، اما هر رنگ چیزی متفاوت می گوید. شما می خواهید مطمئن شوید که حرف درست را می زنید. 

با توجه به این موضوع ، بگذارید اثرات روانشناختی رنگهای خاص را مرور کنیم:

قهوه ای:  یک رنگ خاکی ، قهوه ای اغلب با مواد طبیعی ، کالاهای خانگی و رفتارهای تازه پخته در ارتباط است. با توجه به رنگ پوست درخت ، چوب ، برگهای پاییزی و خاک غنی ، قهوه ای نیز می تواند هاله ای از فضای بیرونی را به برند شما بدهد.

MadeGood در بسته بندی و بازاریابی خود به شدت از قهوه ای استفاده می کند تا حس خاکی و خاطرات پخت خانگی را به وجود آورد.

نارنجی : مانند آتش سوزی پرتقال گرما ، انرژی و اشتیاق را تاب می آورد. رنگ غروب خورشید ، تمایل به فراخوانی تابستان دارد- خصوصاً وقتی با بلوزهای سبک تر و سبزی های نرم جفت شود. 

بسته بندی آب میوه ای با تمرکز پرتقال لومی در یک روز گرم تابستان ، طراوت و شادابی را به خاطر می آورد.

زرد:  خواهر اشباع بالا نارنجی ، زرد ، همچنین نور ، انرژی و گرمی را به شما می دهد. اما اگر گرمای نارنجی شومینه ای درخشان باشد ، رنگ زرد گرمای شدید آفتاب ظهر است که بر روی دسر بارون تابش می کند. رنگ زرد تمایل دارد تا احساسات شاد را فراخوانی کند ، اما از آن کم استفاده کنید. کمی زرد می تواند لمس خوش بینی را به یک مارک قابل اعتماد اضافه کند ، اما چیزهای زیادی می تواند شیدایی باشد.

خرده فروش عطر Happiness Abscissa (Ha) از رنگ زرد برای افزودن احساس خوش بینی و شادی استفاده می کند.

سبز:  رنگی با دو شخصیت ، سبز می تواند یک هاله ارگانیک را به وجود آورد که جنگل های سرسبز سرسبز ، آگاهی از محیط زیست و احساس آرامش را به ذهن می آورد. و در عین حال سبز به همان راحتی رنگ پول ، حرص و آز ، حسادت و حالت تهوع می شود.

نام تجاری غذای سگ v-dog از سبز برای بیان رویکرد طبیعی خود به غذای سگ استفاده می کند. 

صورتی:  یک رنگ نرم و ملایم ، صورتی در نقاط مختلف تاریخ از نظر جنس مردانه و زنانه است . گرچه مشتریان معاصر احتمالاً رنگ صورتی را با زنانه مرتبط می کنند ، اما به طور گسترده تر مهربانی ، عاشقانه و عشق را به ذهن متبادر می کند. 

آرم صورتی نرم Mignon این احساس دوست داشتن و مراقبت از شما را ایجاد می کند.

قرمز:  جسورانه و فراموش نشدنی ، قرمز تمایل به ایستادگی کردن دارد ، به همین دلیل تبدیل به چنین رنگی قابل اعتماد در برندسازی شده است. مانند صورتی ، قرمز تمایل به فراخوانی عاشقانه دارد. اما در حالی که عاشقانه صورتی بسیار لطف و لطف دارد ، عاشقانه قرمز پرشور ، بلند و مهربان است. 

KKW Beauty کیم کارداشیان وست از یک لحن جسورانه و قرمز استفاده می کند تا به یک برند پرشور برسد.

بنفش:  Rasputin از رنگ ها ، بنفش یک غریبه سایه دار و مرموز با جذابیت تقریبا جادویی است. با توجه به اینکه رنگهای بنفش در طول تاریخ از نادر بودن و گران بودن آن شهرت داشته اند ، هیچ رازی وجود ندارد که چگونه بنفش به ثروت ، زیاده روی ، عرفان ، جادو و افراط درآمده است.

مارک تختخوابی مناسب بنفش بنفش استفاده سنگین از رنگ می کند تا حس لوکس بودن اینده را ایجاد کند.

آبی:  رنگ یک آسمان روشن ، آبی تمایل دارد تا احساس اعتماد ، سهولت و آرامش را به وجود آورد. گفته می شود ، رنگ آبی کمترین اشتها آور نیز به نظر می رسد. اگر در حال فروش مواد غذایی هستید ، سعی کنید از آن جلوگیری کنید.

 
آبی قابل اطمینان رنگی مناسب برای ایجاد احساس راحتی و امنیت برای موارد محافظ تلفن Quad Lock است .

مشکی ، خاکستری ، سفید:  گاهی اوقات بهترین رنگ برای برند شما به هیچ وجه رنگی ندارد. سایه های سیاه ، سفید و خاکستری تمایل به ایجاد احساس آرامش ، تعادل و وضوح دارند.

 
خانه دانشکده مدرسه سایه هایی از خاکستری و رنگ های خاموش نرم را نشان می دهد تا به یک دکوراسیون منزل خود حس آرامش بخشیده باشد.

با استفاده از چندین  رنگ

بیشتر آرم ها تک رنگ هستند. هماهنگی با تک رنگ ها آسان تر است و استفاده از تنها یک رنگ باعث ساده تر شدن سایر عناصر طراحی گرافیکی برند شما می شود. لوگوهای Mono همچنین برای اهداف مختلف می توانند در رنگهای مختلف مجدداً طراحی شوند. 

 
آرم FedEx به طور معمول به رنگ های آبی و نارنجی نمایش داده می شود. با این حال ، این شرکت آرم های رنگی جایگزین برای بخش های خاص ایجاد کرده است.

هرچه طرح خود را ساده تر کنید ، بهتر می شوید. به خاطر سپردن طرح های پیچیده سخت تر و احتمال کمتری در سر مشتری شما چسبیده است. 

چگونه می توانید ترکیب های رنگی را برای استفاده از آرم خود ایجاد کنید؟

اگر تصمیم دارید که یک آرم چند رنگ داشته باشید ، مهم است که از چه رنگهایی در کنار هم استفاده کنید. در حالی که تئوری رنگ می تواند کاملاً پیچیده باشد ، بسیاری از ابزارهای آنلاین برای کمک به شما در ردیابی سریع طرح رنگی وجود دارد:

  • Paletton : چرخ رنگ Paletton به شما امکان می دهد با استفاده از کشویی آسان و تعاملی ، طرح های رنگی ایجاد کنید.
  • خنک کننده ها : کولرها به شما امکان می دهند تا هارمونی رنگ تصادفی ایجاد کنید ، رنگ هایی را که می خواهید در آن پالت نگه دارید ، قفل کنید و سایر رنگ ها را بصورت دسته جمعی تنظیم کنید تا یک پالت کاملاً قابل تنظیم ایجاد کنید. همچنین می توانید از تصاویر بارگذاری شده پالت تولید کنید.
  • Colormind : Colormind به ویژه برای طراحان وب مناسب است زیرا شامل ابزاری با کاربرد آسان برای دستیابی به خوانایی و هماهنگی رنگ در صفحات وب با پیش نمایش ترکیب رنگ ها در همان صفحه در زمان واقعی با تنظیمات در پالت می باشد. 
  • ColorSpace : ColorSpace برای توسعه دهندگان بهترین گزینه است ، زیرا به طور خودکار کد CSS را تولید می کند تا شامل پالت رنگی باشد که در صفحه وب خود ایجاد می کنید. 
  • مولد پالت رنگ بوم Canva: بوم بصورت تصادفی یا از تصاویر طرح های رنگی تولید می کند. اما آنچه ابزار Canva را منحصر به فرد می کند ، توانایی جستجوی پالت های رنگی از طریق کلمات کلیدی است.

ما در مراحل اولیه ساخت LawnPure - سموم دفع آفات آلی کاملاً طبیعی و مرکبات- تصمیم گرفتیم که رنگ سبز رنگ اصلی لوگوی ما باشد. سازگار با محیط زیست و یادآور یک چمن سالم ، سبز به نظر می رسید که مناسب کامل باشد. 

ما با تلاش برای تکرار رنگ یک چمن سبز سالم شروع کردیم. این از نظر تئوری منطقی به نظر می رسید ، اما رنگ ها در زندگی واقعی به همان روشی که روی صفحه نمایش می شوند درک نمی شوند. تغییر در نور ، فاصله و تعداد دیگری از عوامل دیگر می تواند بر درک بصری تأثیر بگذارد و باعث شود همان شیء سایه های مختلفی داشته باشد - حتی در همان تصویر.

انتظار دارید قبل از یافتن مناسب و بی نقص ، مدتی را با بازی در رنگ اصلی خود بگذرانید. طیف قابل رویت به قدری وسیع است که کوچکترین تغییر رنگ ، اشباع یا روشنایی می تواند به طور قابل توجهی حال و هوای رنگ برند شما را تغییر دهد. با تغییر برخی از نمادها و متن اصلی ، چند سایه ممکن را با هم مقایسه کردیم. حتی به نظر می رسید اختلافات جزئی در ارتباط برقرار کردن چیزی کاملاً متفاوت است.

رنگهای روشن تر و اشباع شده بیشتر مورد توجه و بازیگوش بودند ، اما نسبت به آنها احساس کارتونی و جوانی نیز داشت. رنگ مناسبی برای فروش اسباب بازی ها یا کتاب های طنز ممکن است ، اما برای LawnPure مناسب نیست. به نظر می رسید که رنگ سبزهای تیره تر و خاکی بیشتر به طریقی که احساس می کنیم مارک LawnPure به خصوص در مواقع قهوه ای ، نارنجی و قرمزهای تیره جلب شود ، به طبیعت برگردانده می شود. 

 
با ترکیب های مختلف رنگی بازی کنید تا ببینید که چگونه آنها حال و هوای آرم شما را تغییر می دهند.

با این حال ، چیزی در مورد آنها کاملاً درست نبود. آنها از کیفیت "بازگشت به طبیعت" پرده برداشتند ، اما همچنین تمایل داشتند ما را از استتار نظامی یادآوری کنند. ترکیب رنگی مانند این ممکن است برای یک مارک ناهموار تر و فروشی تجهیزات شکار یا تجهیزات کمپینگ عالی باشد ، اما برای هیپی های دوست داشتنی در LawnPure که محصولات مراقبت از چمن را با محیط زیست پایدار می فروشند ، مناسب نبود.

در ابتدا ، تصمیم گیری در مورد سبز آسان به نظر می رسید ، اما بعد از ساعت ها آزمایش ، احساس می شد که ما اصلاً تصمیمی نگرفته ایم. "سبز" می تواند به معنای سبز آهک ، سبز گل دریایی یا سبز جنگل باشد. اما سبز کدام یک از چمن سبز است؟ بعد از گفتن نه به سایه های بسیاری ، سرانجام به همان سبزی که می خواستیم ، دست کشیدیم.

LawnPure green ( کد hex # 00b151) یک سبز ملایم و ملایم است که خیلی اشباع نشده ، خیلی تیره نیست ، و فقط لمس رنگ آبی دارد - به سختی قابل توجه است ، اما به اندازه کافی برای گشودن تصاویر از یک میدان سرسبز در زیر یک آسمان آبی روشن است. . این نام تجاری LawnPure به عنوان یک رنگ بود.

ما جفت LawnPure سبز را با سایر رنگها در نظر گرفتیم. مخلوط کردن آن با پینک های پرتقال و پرتقال بسیار عالی به نظر می رسید و به آن کیفیتی تابستانی می بخشد. عالی برای نوشیدنی های میوه ای تابستانی یا شمع های معطر توت ، اما برای LawnPure کاملاً مناسب نیست. 

مخلوط با بلوزهای آسمان و ماسه های ماسه ای ، بسیار نزدیک به تجسم تصویر یک چمن تابستانی خوب است. شاید خیلی نزدیک باشد: چیزی که در مورد این ترکیب رنگها مصنوعی است. این ممکن است برای یک فروشگاه حرفه ای گلف کار کند ، اما هنوز نام تجاری LawnPure کاملاً نبود. 

سرانجام قهوه ای وجود داشت. با توجه به اینکه رنگ خاک غنی است ، مخلوط کردن با قهوه ای بیشترین حس را ایجاد می کند. اما این ترکیب کمتر از نظر زیباییشناختی خوشایند به نظر نمی رسید. قهوه ای های تیره خیلی جالب از LawnPure green نبودند. قهوه ای های سبک تر به نظر می رسید اما به جای خاک غنی و قابل کشت ، زمینهای نابارور سنگی و خشک شده را به جای آن فراخوانی می کنند.

در آخر تصمیم گرفتیم رنگ دوم را در هوا بگذارد. ما هنوز رنگهای اضافی را رد نمی کردیم ، اما واضح بود که هر رنگ دوم استفاده شده حداقل خواهد بود. در حال حاضر ، رنگ اصلی این برند تصمیم گرفته شد ، و ما آماده بودیم تا ایده های طراحی را شروع کنیم.

4- یک تایپ را انتخاب کنید

آرم شما ممکن است متنی را شامل نشود ، اما بخش اعظم طراحی گرافیکی شما شامل نسخه وب ، علائم و تعدادی دیگر از مارک های شما می باشد. به خاطر قوام ، مهم است که در هنگام طراحی آرم خود در نظر بگیرید که چه نوع شخصیتی را انتخاب می کند تا نام تجاری شما را استفاده کند ، حتی اگر در خود آرم از آنها استفاده نکنید.

Typeface در مقابل فونت

اصطلاحات "تایپ" و "فونت" در بیشتر متنها به صورت متناوب مورد استفاده قرار می گیرند ، بنابراین فرض می شود که آنها مترادف هستند معمول است. با این حال ، یک تفاوت مهم وجود دارد: یک تایپ مجموعه ای از شخصیت های مشخص و مشخص از نمادها و شخصیت های تایپوگرافی است ، که اغلب به مجموعه های مختلفی مانند Italic و Bold تقسیم می شوند . هر یک از این مجموعه های مختلف یک قلم است.

چهار سبک اصلی نوع و چه زمانی از آنها استفاده کنید

مدل های زیادی برای مرتب کردن قلم ها وجود دارد. برخی به سبک توجه می کنند ، برخی به اهمیت تاریخی و برخی روی زیر شاخه های بدون شک و شکاف تمرکز می کنند. رایج ترین سیستم ، قلم ها را به چهار نوع اساسی طبقه بندی می کند.

سبک های سریفی 

کلمه "سریف" خط یا سکته مغزی متصل به انتهای یک سکته مغزی طولانی تر در یک حرف یا شخصیت دیگر را توصیف می کند. سریف ها قدیمی ترین نوع از نوع هستند ، ریشه های آنها را به حروف کتیبه ای که در الفبای لاتین استفاده می شود ، ردیابی می کند. 

  • خصوصیات: سریف ها اغلب با تاریخ ، سنت و باستان همراه هستند و از آنها برای استناد به ثروت ، ظرافت و اقتدار استفاده می شود.
  • چه موقع از آنها استفاده کنید: قلم های سریف می توانند از نوع صفحه نمایش جذاب باشند و به طور سنتی برای کپی کردن بدن در مواد چاپی مانند روزنامه ها ، کتاب ها و مجلات استفاده می شود. مارک های لوکس که از مخاطبان مرفه ای سرو می کنند نیز معمولاً از سبک های سری سری استفاده می کنند.
  • استفاده در مارک تجاری: سریالهای قدیمی و گذرا تمایل دارند "کلاسیک" تر احساس کنند. سری های مدرن و "دال" (حروف متن با ضخامت سری ضخیم تر) احساس مدرن تر ، خلاقانه و خلاقیت تری دارند. 

بدون سبک سری سری

فونت های Sans-serif که گاهی به آن گوتیک گفته می شود ، در انتهای سکته های شخصیت سریف ندارند. سری-های سری S دارای تنوع عرض خط کمتری هستند و تماشای آن هنگام خواندن با نور پس زمینه⁠ آسانتر است ، و این امر باعث می شود که بیشتر از همه در متن روی صفحه های رایانه استفاده شود. در رسانه های چاپی ، آنها معمولاً در عناوین مورد استفاده قرار می گیرند ، اما بعضی اوقات در نسخه بدن نیز می توان از آنها استفاده کرد. 

  • خصوصیات: سری-های سریال معمولاً با سادگی ، مدرنیته و مینیمالیسم همراه هستند. از نظر طراحی ، آنها با وجود فضای منفی به خوبی کار می کنند و احساس براق و تصفیه شده ای ایجاد می کنند.
  • چه زمانی از آن استفاده کنید: فونت های Sans-serif متنوع و مناسب هستند که برای کپی و عناوین روی صفحه استفاده می شوند. مارک ها معمولاً هنگام تلاش برای انتقال حس سادگی و ظرافت معاصر ، از فونت های sans-serif استفاده می کنند.
  • استفاده در مارک تجاری: شکلهای Sans-serif معمولاً نسبت به چاپ روی صفحه قابل خواندن هستند ، بنابراین بیشتر در نسخه بدن در وب سایتها از مجلات و روزنامه ها استفاده می
  • شوند. به طور کلی ، sans-serif های جدید تر و تازه تر نشان می دهند و بیشتر توسط مارک هایی که سعی در انتقال حس نوآوری و مدرنیته دارند ، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

منابع:

https://www.feedsfloor.com/art-and-culture/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%DB%8C%DA%A9-%D8%A2%D8%B1%D9%85-%D8%A8%D9%87-%DB%8C%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%86%DB%8C

https://bit.ly/2RQMIbb

http://brin.usd.edu/web/hamedi/home/-/blogs/rival-logo-about?_33_redirect=http%3A%2F%2Fbrin.usd.edu%2Fweb%2Fhamedi%2Fhome%3Fp_p_id%3D33%26p_p_lifecycle%3D0%26p_p_state%3Dnormal%26p_p_mode%3Dview%26p_p_col_id%3Dcolumn-2%26p_p_col_count%3D1

 

https://murmur.csail.mit.edu/thread?group_name=graphic&tid=12517

http://ensomnic.co.vu/