انواع موشن گرافیک
این مقاله مجموعه ای از انواع مختلف موشن گرافیک خواهد بود. همچنین این ایده را به شما می دهد که چه نوع کارهایی را می توانید انجام دهید یا حتی برای آن قبض کنید. در این مقاله، ما نمی بسیاری از سبک های مختلف به این دلیل و مثال برای هر نوع از ویدیو پوشش، بلکه.قبل از شروع کار می خواستم تعریف خود را از گرافیک حرکت به اشتراک بگذارم. بعداً پستی در این باره خواهم نوشت. گرافیک حرکت جایی است که انیمیشن و طراحی گرافیکی با یکدیگر ملاقات می کنند. گرافیک متحرک و انیمیشن قطعاً در بعضی از نقاط قابل تعویض است. شناخت اصول اساسی هر رشته شما را به یک طراح حرکتی بهتر تبدیل می کند.
فیلم توضیح دهنده
این چیزی است که من از آن راحت تر هستم. این اهداف متنوعی دارد و می گویم این یکی از رایج ترین کاربردهای گرافیک حرکت است. فیلم های توضیح دهنده روند یا شرایط پیچیده ای را طی می کنند. سپس از انیمیشن برای تجزیه فرآیند در تکه هایی قابل کنترل استفاده می کند که تصویر کامل را نشان می دهند. این روشی برای کمک به افراد است که از لحاظ عاطفی با برند شما ارتباط برقرار کنند زیرا می توانید داستان سرایی را به این مجموعه بیاورید.در این روز و سن افراد به طور کلی تنبل هستند. حتی من هستم ، من خیلی ترجیح می دهم به دنبال جستجوی اطلاعات مختلف در وب سایت ، در مورد یک محصول باشم. یک ویدیو می تواند فروش / محصول شما را به یک داستان عاطفی و جذاب زیبا تبدیل کند که خط پایین شما را افزایش می دهد.بازاریابی محصولاین می تواند در بخش ویدیوی توضیح دهنده جای بگیرد ، اما من می خواستم جدا شوم تا انواع روش های استفاده از گرافیک های حرکتی را نشان دهم. توضیحگر روی یک مفهوم تمرکز دارد و این موضوع به یک محصول متمرکز است. یک روش عالی برای نه تنها گفتن داستان در مورد محصول شما ، بلکه می تواند نحوه استفاده از محصول خود را به شما نشان دهد. برخی از محصولاتی که ما استفاده می کنیم پیچیده هستند و نیاز به توضیح کمی دارند. موشن گرافیک می تواند به صورت دیجیتال یا فیزیکی کمک کند.من عاشق وقتی که محصولی را پیدا می کنم می فهمم که ویدیویی درباره آن دارد. معمولاً ترکیبی از فیلم واقعی زندگی با گرافیک حرکت است.در اینجا مثالی از ابزاری به نام figma ارائه شده است که از زندگی واقعی و گرافیک های حرکتی استفاده می کند:
انیمیشن های UI
شمایل
همچنین یک روش عالی برای بهبود رابط کاربری شما. من دیده ام که در آن شما روی آیکون ها معلق هستید و آنها شروع به تحریک کردن می کنند. یک نماد انیمیشن رایگان از http://animaticons.co/ تنظیم شده است و وب سایت آنها نشان می دهد که چگونه می توان از آیکون های متحرک استفاده کرد.اکنون با داشتن انیمیشن های SVG (گرافیک برداری) و css قادر به ایجاد چند اثر انیمیشن شگفت انگیز و بدون اندازه بزرگ برای ایجاد سایت خود هستید.آرم ها
شما می توانید آن را در عمل در سایت آنها در گوشه سمت چپ بالا و وسط درست زیر منو مشاهده کنید ( http://www.fubiz.net/ ). من عاشق انیمیشن های بی نظیر بازیگرا هستم تا داستان برندشان را بیشتر بیان کنم.
فیلمهای کوتاه
در اینجا فکر می کنم انیمیشن و ساخت موشن گرافیک در اینجا قابل تعویض هستند. من گرافیک های حرکتی را در فیلم های کوتاه در نظر می گیرم که آنها ساده تر و عناصر طراحی هستند. در مقابل انیمیشن که معمولاً حاوی شخصیت های دقیق تر است. نقل قول زیر با الهام از کتابی تحت عنوان "داستان متحرک داستان" از لیز بلیزر ساخته شده است.ارائه هاآنچه در مورد گرافیک های حرکتی بسیار قدرتمند است این است که به شما امکان می دهد وارد دنیایی شوید که فقط شما می توانید تصور کنید.
نرم افزاری مانند keynote به شما امکان می دهد حرکت را به متن و تصاویر ارائه خود اضافه کنید. حتی نمودارها یا مفاهیم متحرک می توانند به جذاب تر شدن یک نمایش کمک کنند. من در صورت لزوم جعبه های متحرک را برای ارائه ایجاد کرده ام. این همچنین استفاده کمتری از گرافیک حرکت شناخته شده است ، اما همین مهارت ها نیز کاربرد دارند.
اینفوگرافیک
برای تأکید بر اطلاعات مهم ، می توانید نمودارها و عناصر اینفوگرافیک را تحریک کنید. همچنین می تواند به افراد کمک کند تا ابتدا اطلاعات را بخوانند. ایجاد انیمیشن برای اینفوگرافیک های تعاملی می تواند برای تجربه جذاب کلیدی باشد. گرافیک حرکت می تواند به تحکیم چگونگی وقوع انیمیشن کمک کند.یکی دیگر از گزینه های اینفوگرافیک ، تبدیل گرافیک اطلاعات شما به یک فیلم توضیح دهنده است. در اینجا مثالی از قطعه ای است که من برای مشتری مدتی کار کردم:پخش گرافیک
منبع:
http://diamax.royablog.ir/post/2/%D9%85%D9%88%D8%B4%D9%86+%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%81%D9%8A%D9%83