انواع موشن گرافیک

این مقاله مجموعه ای از انواع مختلف موشن گرافیک خواهد بود. همچنین این ایده را به شما می دهد که چه نوع کارهایی را می توانید انجام دهید یا حتی برای آن قبض کنید. در این مقاله، ما نمی بسیاری از سبک های مختلف به این دلیل و مثال برای هر نوع از ویدیو پوشش، بلکه.قبل از شروع کار می خواستم تعریف خود را از گرافیک حرکت به اشتراک بگذارم. بعداً پستی در این باره خواهم نوشت. گرافیک حرکت جایی است که انیمیشن و طراحی گرافیکی با یکدیگر ملاقات می کنند. گرافیک متحرک و انیمیشن قطعاً در بعضی از نقاط قابل تعویض است. شناخت اصول اساسی هر رشته شما را به یک طراح حرکتی بهتر تبدیل می کند.

فیلم توضیح دهنده

این چیزی است که من از آن راحت تر هستم. این اهداف متنوعی دارد و می گویم این یکی از رایج ترین کاربردهای گرافیک حرکت است. فیلم های توضیح دهنده روند یا شرایط پیچیده ای را طی می کنند. سپس از انیمیشن برای تجزیه فرآیند در تکه هایی قابل کنترل استفاده می کند که تصویر کامل را نشان می دهند. این روشی برای کمک به افراد است که از لحاظ عاطفی با برند شما ارتباط برقرار کنند زیرا می توانید داستان سرایی را به این مجموعه بیاورید.در این روز و سن افراد به طور کلی تنبل هستند. حتی من هستم ، من خیلی ترجیح می دهم به دنبال جستجوی اطلاعات مختلف در وب سایت ، در مورد یک محصول باشم. یک ویدیو می تواند فروش / محصول شما را به یک داستان عاطفی و جذاب زیبا تبدیل کند که خط پایین شما را افزایش می دهد.بازاریابی محصول
این می تواند در بخش ویدیوی توضیح دهنده جای بگیرد ، اما من می خواستم جدا شوم تا انواع روش های استفاده از گرافیک های حرکتی را نشان دهم. توضیحگر روی یک مفهوم تمرکز دارد و این موضوع به یک محصول متمرکز است. یک روش عالی برای نه تنها گفتن داستان در مورد محصول شما ، بلکه می تواند نحوه استفاده از محصول خود را به شما نشان دهد. برخی از محصولاتی که ما استفاده می کنیم پیچیده هستند و نیاز به توضیح کمی دارند. موشن گرافیک می تواند به صورت دیجیتال یا فیزیکی کمک کند.من عاشق وقتی که محصولی را پیدا می کنم می فهمم که ویدیویی درباره آن دارد. معمولاً ترکیبی از فیلم واقعی زندگی با گرافیک حرکت است.در اینجا مثالی از ابزاری به نام figma ارائه شده است که از زندگی واقعی و گرافیک های حرکتی استفاده می کند:

انیمیشن های UI

قادر به ساختن نمونه های اولیه شما یک مهارت خوب است که می تواند به شما و تیم شما شفافیت دهد. من از تکنیک های گرافیک حرکت من استفاده کرده ام تا به دیگران کمک کنم درک کنند که چگونه یک منو باید آن را تحریک کند یا اینکه چگونه باید داخل یا خارج شود.این دسته می تواند با بازاریابی محصول همپوشانی داشته باشد. می توانید یک ویدئو گرافیکی کامل با UI محصولات خود ایجاد کنید. این استفاده کمتر از گرافیک های حرکتی شناخته شده است. انیمیشن UI به ویژه هنگام صحبت با توسعه دهندگان هنگام واگذاری دارایی می تواند بسیار مفید باشد.

شمایل

همچنین یک روش عالی برای بهبود رابط کاربری شما. من دیده ام که در آن شما روی آیکون ها معلق هستید و آنها شروع به تحریک کردن می کنند. یک نماد انیمیشن رایگان از http://animaticons.co/ تنظیم شده است و وب سایت آنها نشان می دهد که چگونه می توان از آیکون های متحرک استفاده کرد.اکنون با داشتن انیمیشن های SVG (گرافیک برداری) و css قادر به ایجاد چند اثر انیمیشن شگفت انگیز و بدون اندازه بزرگ برای ایجاد سایت خود هستید.

آرم ها

این واقعاً می تواند به برند شما کمک کند که بالاتر از بقیه باشد. من عاشق نقل قول "طراحی تا لذت" هستم. من مطمئن نیستم که کجا آن را شنیده ام ، و اگر می دانید لطفا به من اطلاع دهید. گرافیک های متحرک از طراحی و در این حالت طراحی لوگو لذت می برد. آوردن آن شادی نشان دهنده مثبت بودن برای برند شما خواهد بود.مثال مورد علاقه من آرم Fubiz است:

شما می توانید آن را در عمل در سایت آنها در گوشه سمت چپ بالا و وسط درست زیر منو مشاهده کنید ( http://www.fubiz.net/ ). من عاشق انیمیشن های بی نظیر بازیگرا هستم تا داستان برندشان را بیشتر بیان کنم.

فیلمهای کوتاه

در اینجا فکر می کنم انیمیشن و ساخت موشن گرافیک در اینجا قابل تعویض هستند. من گرافیک های حرکتی را در فیلم های کوتاه در نظر می گیرم که آنها ساده تر و عناصر طراحی هستند. در مقابل انیمیشن که معمولاً حاوی شخصیت های دقیق تر است. نقل قول زیر با الهام از کتابی تحت عنوان "داستان متحرک داستان" از لیز بلیزر  ساخته شده است.

آنچه در مورد گرافیک های حرکتی بسیار قدرتمند است این است که به شما امکان می دهد وارد دنیایی شوید که فقط شما می توانید تصور کنید.

ارائه ها
نرم افزاری مانند keynote به شما امکان می دهد حرکت را به متن و تصاویر ارائه خود اضافه کنید. حتی نمودارها یا مفاهیم متحرک می توانند به جذاب تر شدن یک نمایش کمک کنند. من در صورت لزوم جعبه های متحرک را برای ارائه ایجاد کرده ام. این همچنین استفاده کمتری از گرافیک حرکت شناخته شده است ، اما همین مهارت ها نیز کاربرد دارند.

اینفوگرافیک

برای تأکید بر اطلاعات مهم ، می توانید نمودارها و عناصر اینفوگرافیک را تحریک کنید. همچنین می تواند به افراد کمک کند تا ابتدا اطلاعات را بخوانند. ایجاد انیمیشن برای اینفوگرافیک های تعاملی می تواند برای تجربه جذاب کلیدی باشد. گرافیک حرکت می تواند به تحکیم چگونگی وقوع انیمیشن کمک کند.یکی دیگر از گزینه های اینفوگرافیک ، تبدیل گرافیک اطلاعات شما به یک فیلم توضیح دهنده است. در اینجا مثالی از قطعه ای است که من برای مشتری مدتی کار کردم:

پخش گرافیک

این شامل گرافیک های ارائه شده در ایستگاه های خبری یا رویدادهای ورزشی است. اینها گرافیکی برای نمایش های زنده هستند. مثالهایی در هنگام تماشای بازی NFL است و می توانید خط زرد را در تمام زمینه مشاهده کنید که اولین خط پایین را نشان می دهد. یا در مورد رویدادهای خبری وقتی اسامی افرادی که صحبت می کنند آن را تحریک می کنند.اگر می توانید به نمونه ها یا دسته های دیگری فکر کنید ، در صورت تمایل به من اطلاع دهید. امیدوارم این مقاله به شما ایده ای بدهد که با گرافیک حرکت می توانید چه کاری انجام دهید. فرصت های زیادی برای شروع ایجاد وجود دارد. شاید حتی به مشتری فعلی یا مشتری جدید خود نیز کمک کنید تا روش های استفاده از استعدادهای خود را برای پیشبرد اهداف خود پیدا کنید.

منبع:

http://diamax.royablog.ir/

http://diamax.royablog.ir/post/2/%D9%85%D9%88%D8%B4%D9%86+%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%81%D9%8A%D9%83