منظور از آرم چیست؟

 نقش اصلی یک آرم شناسایی است ...  این را بخاطر بسپارید ، زیرا همه توصیه های دیگری که تا به حال می شنوید را بر باد می دهد. شناسایی همان چیزی است که واقعاً مهم است. 

روندها می آیند و می روند ، ابزارها و تکنیک های طراحی تکامل می یابند ، آنچه که ما یک آرم را درک می کنیم حتی ممکن است با گذشت زمان به شدت تغییر کند ، اما برای همیشه ابد مهمترین هدف یک آرم همیشه این خواهد ماند - برای شناسایی شخص ، محصول ، مشاغل یا خدماتی که برای آن طراحی می کنید.

این بدان معنی است که شما به عنوان یک طراح (یا صاحب مشاغل) قبل از کار بر روی هر ایده ای نیاز دارید تا محیطی را که آرم در آن مشاهده می شود کاملاً درک کنید. رقبای برندها کیست و چگونه به نظر می رسد؟ چه رنگ و نمادی از قبل متعلق به رقابت مستقر است؟ چگونه می توانیم آرم را طوری تفکیک کنیم که تجارت از جمعیت متمایز شود؟

سؤالاتی که باید هنگام طراحی آرم شرکت از خود بپرسید

 

طراحی لوگو ابزاری استراتژیک است - این یک هنر نیست.

طراحی لوگو هنر نیست - بسیاری از افراد آنها را از نظر هنر اشتباه می گیرند زیرا آرم ها یک شیء بصری هستند.

نقش ما به عنوان طراح این نیست که یک چیز زیبایی را طراحی کنیم ... و نه برای طراحی چیزی که ما یا مشتری شخصاً ظاهر آن را دوست داریم ، بلکه در عوض باید با طراحی آرم به عنوان ابزاری استراتژیک تجارت رفتار شود  که به شما امکان می دهد یک شرکت در آن شناسایی شود. دنیای وسیعی که ما در آن زندگی می کنیم. البته ، یک آرم هنوز هم می تواند خوب به نظر برسد ، اما هنگام طراحی یک آرم می تواند یک عامل ثانویه باشد. شناسایی اول می آید

طراحی آرم نیازی به معانی پنهان ندارد

طراحان غالباً از ابتدا قصد دارند که از ابتدا یک آرم پر از معنا را پر کنند ، اما این مورد نیازی نیست - تمرکز باید روی شناسایی باشد. هر معنا یا ارتباطی با تعامل با آرم با زمان به وجود می آید.

یک آرم جدید یک کشتی خالی است ، و از روز اول هیچ معنایی برای بینندگان ندارد ، حتی اگر به عمد اضافه شود. با گذشت زمان معنی از طریق بازاریابی مداوم اضافه می شود و تعاملاتی که مشتریان با نام تجاری شرکت دارند.

چرا آرم ها برای جهان اهمیت دارند؟

آنها چهره یک تجارت ، محصول یا خدمات هستند

هنگامی که مشاغل خود را در ذهن خود تصویر می کنید ، بلافاصله آرم را تصویر می کنید ، چه طاق های طلایی یک شرکت معروف فست فود یا سیب با نیش بیرون آن یکی از مارک های فناوری مورد علاقه من است.

تشخیص برند فوری را ایجاد کنید

چه نوع آرم وجود دارد؟

یک لوگوی خوب به یاد ماندنی خواهد بود و به مشتریان کمک می کند تا از این برند استفاده کنند.

شکل ها و رنگ ها برای پردازش و به خاطر سپردن مغز انسان آسان تر از کلمات است. این بدان معنی است که اگر هویت در بازار بی نظیر باشد ، می توانید یک بار دیگر شرکت را برای خرید خدمات خود پیدا کنید و به دوستان خود توصیه کنید.

طراحی لوگو بر تصمیمات ما تأثیر می گذارد

از همان روز اول ما در ذهن خود یک کتابخانه بصری ایجاد می کنیم و شروع به پیوند دادن قلم ها ، شکل ها و رنگ ها با احساسات و اشیاء خاص می کنیم. با نگاه ساده به یک آرم ، خواه آن را دوست داریم یا خیر ، ما بلافاصله قضاوت خواهیم کرد و یک تجارت ، محصول یا خدمات را به روشی خاص درک می کنیم.

اگر فکر می کنیم یک شرکت خیلی گران ، بیش از حد شرکتی ، بسیار سرگرم کننده یا بسیار رادیکال به نظر می رسد ، از آن جلوگیری خواهیم کرد. به همین ترتیب ، اگر آرم (و هویت مارک تجاری مرتبط) مانند نوع شرکت ، محصولات یا خدمات مورد نظر ما به نظر برسد و آرزو داشته باشیم که با آن در ارتباط باشیم ، با شرکت فعالانه شرکت خواهیم کرد و محصولات و خدمات آن را خریداری می کنیم.

به همین دلیل ضروری است که آرم به طور صحیح بیانگر تجارت باشد ، زیرا می خواهید مخاطبان مناسب را جذب کنید.

این آرم انتظارات شرکت را تشکیل می دهد ، و اگر نتواند آن موارد را برآورده کند ، یا اگر مشاغل اشتباهی افراد را به خود جلب کند ، همه چیز شروع به پایین رفتن خواهد کرد - هدر رفتن زمان و پول در خدمت افرادی است که مشتری نخواهند شد ، و حتی به طور بالقوه حتی بررسی های بد نیز ممکن است. از مشتریان ناامید… گرفتن آرم مناسب است.

اولین تصور خوب را ایجاد کنید

با داشتن بسیاری از مشاغل در جهان ، یک شرکت یک فرصت برای تحت تاثیر قرار دادن و جذب خود دارد. اگر طراحی آرم نتواند چشم اندازهایی را که در دنیای اینترنت امروزی تحت تأثیر قرار گرفته است تحت تأثیر قرار دهد ، رفتن به جای دیگر بسیار آسان است. برخی از دارندگان مشاغل از مسیر DIY پایین می روند ، یا از طراحان کم هزینه آماتور استفاده می کنند ، بدون درک اینکه چگونگی طراحی ضعیف باعث آسیب دیدن در هنگام تأثیرگذاری در ابتدا بسیار مهم است.

ارتباط ارزش های مارک و معنای اضافی

اگرچه هدف اصلی آرم ها هویت است ، اما می توان از آنها برای ارتباط پیام ها و ارزش های مهم برند استفاده کرد. فقط مطمئن شوید که آن را ساده نگه دارید ... در حالت ایده آل فقط به یک ایده کلیدی بپیوندید. با درک واقعی از نقش یک طراحی آرم ، می توانید به جای ایجاد یک تصویر زیبا ، بتوانید شناسه های برندهای محکمی را که برای تجارت ایجاد می کند ، ایجاد کنید.

نحوه طراحی یک لوگو چگونه است؟

آرم ها جوهره هویت نام تجاری شما با روانشناسی بی نظیر فونت ، رنگ و شکل هستند. علاوه بر این ، آنها پیام شما را در مورد شرکت شما ، به طور کارآمد و مؤثر ، به مشتریان بالقوه شما ارتباط می دهند.

قسمت 1: آرم ها اصول را تحویل دهید

قسمت 2: آرم ها ایجاد یک برداشت اول به یاد ماندنی

قسمت سوم: یادداشت ها برند شما را به مخاطبان پالایش می دهند

قسمت چهارم: آرم ها یک موقعیت مسحور ایجاد می کنند

برای اکثر افراد آرم ها نوعی تشخیص فوری یک شرکت یا خدمات است. در پست قبلی من در مورد جنبه های انتقادی ایجاد لوگو و آنچه لوگوها انجام می دهند نوشتم . این سری حاضر برخی از مباحث را تکمیل می کند که چرا کسب و کار شما اینقدر مهم است که این نماد متن و تصاویر را داشته باشد که ما به آن آرم می زنیم و پیامدهای مستقیم و غیرمستقیم را برای شرکت شما و مشتری خود به ارمغان می آورد.

فرض کنیم مدیرعامل شما از شما می خواهد یک سمبل کوچک ایجاد کنید که نشان دهنده آنچه در مورد شرکت است ، اقتدار و اعتبار شرکت در مقابل مشتریان ، آینده اخلاقی شرکت و واکنش عاطفی به مشتری باشد. برای این نماد ، شما باید از کلمات و تصاویری استفاده کنید که مشتریان بتوانند درک کنند که بتوانند با آنها ارتباط برقرار کنید و علاوه بر آن ، نماد کوچک در صدها مکان در مکانهای مختلف و رسانه های مختلف پخش می شود. و سرانجام ، این نمادها باید برای همیشه دوام داشته باشند.

مراحل ایده گرفتن برای لوگو

زمان متوسط


صنفی آهن فرفورژه یخچالهای طبیعی در آلمان

تا سال 1400 ، آرم ها بخشی از علائم تجاری شرکتهایی بودند که برای متمایز کردن آنها از سایرین در همان تجارت تجاری. علائم حمل شده توسط واحدهای صنفی صنایع دستی بسیاری ، مهارتهای آموزش دیده خود را برای مشتریان بالقوه فراهم می آورد تا از قدرت اجتماعی و اقتصادی و سیاسی برای محافظت از شرکت ها و مصرف کنندگان اطمینان یابد.

انقلاب صنعتی

در این مدت ، ادراک از علامت تجاری با شدت بیشتری شروع به تکامل می بخشد ، در حالی که جنبه بصری تأثیر بیشتری دارد. در سال 1890 آگاهی شرکت ها در همه جا وجود داشت و محصولاتی در مقیاس انبوه تولید می شدند. در نتیجه ، این مقیاس شروع به بدست آوردن تصویر شرکت ها و هویت برند شروع به ورود به بازار کرد تا راه هایی برای متفاوت و منحصر به فرد بودن محصولات پیدا کند.   


Prudential از دهه 1870 از Rock of Gibraltar به عنوان آرم آنها استفاده کرده است. همانطور که می توانیم طی سالها مشاهده کنیم ، قاب زینتی به یک آیکون به راحتی شناخته شده جایگزین شد.

اکنون شرکت می کند

امروزه آرم ها همان دستورالعمل هایی را که در گذشته استفاده می شود پیروی نمی کنند. بیشتر انقلاب آن از دهه 1940 آغاز شد. Paul Rand ، طراح گرافیک افسانه ، خالق آرم های IBM ، UPS ، Enron ، Westinghouse ، ABC و NexT استیو جابز در میان بسیاری دیگر ، شروع به طراحی لوگوهایی کرد که در سطح شخصی مورد توجه مخاطبان مصرف کننده قرار بگیرد و انواع زیادی از آن را در خود جای دهد. آخرین فن آوری های گرافیکی و طراحی های رسیده به ارتفاعات جدید و قدرت جدید در دنیای تجارت.

اکنون آرم ها با همان گرایش به ساده تر و کارآمد تر با استفاده از سبک های مختلف ، فونت ها ، جلوه های بصری و ارائه پیام واضح و تعریف شده از یکتایی و فردیت ادامه می یابند.

ویژگی های آرم مدرن

ارزیابی اصلی طراحی لوگو

از کجا باید آرم خود را نمایش دهم؟

 معیارهای اساسی ارزیابی آرم شامل موارد زیر است:

  1. آیا این آرم در بین جمعیت برای شناسایی شرکت متمایز است؟
  2. آیا این آرم حتی در یک نگاه حتی به رنگ سیاه و سفید قابل مشاهده و تفسیر است؟
  3. آیا این آرم با تولید مثل در رسانه های ملموس و / یا مجازی سازگار است؟
  4. آیا این آرم برای مخاطبان گسترده بینندگان فراموش می شود که آن را به یک محصول معرفی می کنند ، فراموش نشدنی است؟
  5. آیا این آرم برای جذابیت مداوم برای اقشار مختلف مردم ، جهانی است؟
  6. آیا آرم بی انتهاست؟ آیا این یک آرم است که هرگز از سبک خارج نمی شود؟
  7. آیا برای رونمایی از دید خالص از محصول ، آرم ساده و مؤثر است؟ آیا می توانید در چند ثانیه آن را با مداد بکشید؟

"یک آرم نمی تواند زنده بماند مگر اینکه با نهایت سادگی و محدودیت طراحی شود"

پل رند

بنابراین ، اکنون که ارزیابی یک آرم را بررسی کرده ایم ، حتی اگر یک مورد خیلی کوتاه باشد ، می توانیم نحوه کار آنها را برای شرکت شما شروع کنیم. در این مقاله اول این سریال خواهید دید که چه لوگوهایی در تعامل شرکت شما با مخاطبان شما انجام می شود.

آنچه آرم ها انجام می دهند

جذابیت مخاطبان شما بیش از تحقیق در مورد جنسیت و درآمد آنها است. درک مشتری خود دشوار است. شما باید در برابر میلیون ها مارک دیگر در اطراف خود علامتی تهیه کنید. شما باید تصویری از راحتی ، امنیت ، آشنایی و ارتباط عاطفی با مشتری بالقوه خود را طراحی کنید. نشان و نشان تجاری شما باید روی تصمیمات مصرف کننده برای خرید کالای شما یا استفاده از خدمات خود تأثیر بگذارد تا به راه حل مورد نظر خود برسید.

طراحی توسط بیل کندر مبتنی بر شکل موج یک اسیلوسکوپ (ابزار آزمایشگاهی است که برای نمایش و تحلیل شکل موج سیگنال های الکترونیکی استفاده می شود). سادگی طراحی متعادل با پیشنهاد حرکت.

بنابراین ، هنگامی که آرم شما نیازهای اساسی آن راه حل را ارائه می دهد ، در میان هزاران راه حل دیگر که در بازار ارائه می شود ، راه حل خاص شما باید برای مصرف کننده وسوسه انگیز باشد ، درست مانند زمانی که احساس گرسنگی برای کالای تبلیغ شده می کنید. و باید تضمین کند که تجربیات بعدی به همان اندازه لذت بخش خواهد بود.

افزودن ارزش به برند تجاری شما

حتی وقتی برند بتواند انگیزه های ارزش افزوده دیگری را برای آنچه که آرم مشخص می کند ارائه دهد ، حتی موثرتر است. به عنوان مثال درباره اسباب بازی ها و بازی های مک دونالد یا کلکسیون های اسباب بازی در وعده های غذایی شاد ، علاوه بر یک مکان راحت برای استراحت در یک فضای خوب کافی شاپ ، فکر کنید. برندینگ با این ترکیب سروکار دارد تا یک تصویر بصری و یک پیام تصویری فراهم کند که کیفیت محصول شما را به شما ارتباط می دهد.

همیشه باید به خاطر داشته باشیم که مصرف کنندگان فقط روی نان زندگی نمی کنند. هنگامی که مردم یک مارک خاص محصول را خریداری می کنند ، در واقع نسبت به هویت کامل محصول واکنش نشان می دهند. آنها بارها به دنبال لذتی هستند که محصول شما به آنها خواهد داد. طراح آرم از تصویر و سبک تایپی برای تولید ترکیبی استفاده می کند که به وضوح ایده اصلی برند شما را منتقل می کند - موضوعی که کل پیام بصری را هدایت می کند و باعث شادی و رضایت شما از خرید محصول شما می شود.  

کانگورو پرواز Qantas یک نماد واقعی استرالیا است. این نماد با کانگورو بومی و رنگ قرمز جسورانه به عنوان نمادی از تجارت استرالیا فراموش نشدنی است.

منابع:

http://diaranami.royablog.ir/

https://lagunita.stanford.edu/courses/DB/SQL/SelfPaced/wiki/Solar/logo-about-new/

https://telegra.ph/%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D9%84-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%86%D8%B4%D8%A7%D9%86%D9%87-02-05

https://learning.cmu.edu/eportfolios/1249/Home/Logo_about

https://is.gd/8iApGE

https://is.gd/YTqWN8

https://is.gd/w8oqdR

https://is.gd/nGx6Lc

http://bit.do/frPmM

http://bit.do/frPmV

http://bit.do/frPm4

http://bit.do/frPng

https://graphiclogo.tebyan.net/

https://cyber.harvard.edu/difficultproblems/Logooff

http://www.astro.caltech.edu/twiki_phat/bin/view/Main/Logocome

http://hamilk.blogfa.com/

http://miladfardi.parsiblog.com/

https://clck.ru/M9aGz

https://clck.ru/M9aHN

https://clck.ru/M9aHx

https://clck.ru/M9aJg

http://venusmiri.rozblog.com/post/1

http://venusmiri.rozblog.com/

https://serc.carleton.edu/person/142389.html

https://study.mdanderson.org/eportfolios/3021/Home/Design_

https://vidabb.blogsky.com/1398/11/16/post-1/

https://vidabb.blogsky.com/

https://mojde276.persianblog.ir/qODJqM70nYF3bNpKKwvY-%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%DB%8C%DA%A9-%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%9F

https://mojde276.persianblog.ir/