طراحان گرافیک ، مفاهیم بصری ، با دستی یا با استفاده از نرم افزار رایانه ای ، برای برقراری ارتباط با ایده هایی که باعث الهام بخش ، اطلاع رسانی یا مجذوب مصرف کنندگان شود ، ایجاد می کنند. آنها طرح کلی و طراحی تولید را برای تبلیغات ، بروشورها ، مجلات و گزارش های شرکت توسعه می دهند.

وظایف

طراحان گرافیک به طور معمول موارد زیر را انجام می دهند: 

  • برای تعیین دامنه یک پروژه با مشتری یا مدیر هنری ملاقات کنید
  • برای دستیابی به مخاطب خاص ، در مورد راهکارها به مشتریان توصیه کنید
  • پیامی را که طرح باید به تصویر بکشد تعیین کنید
  • تصاویری ایجاد کنید که یک محصول را شناسایی کرده یا پیامی را منتقل کنید
  • ایجاد گرافیک برای تصاویر محصول ، آرم ها و وب سایت ها
  • رنگ ها ، تصاویر ، سبک متن و طرح را انتخاب کنید
  • طرح را به مشتری یا مدیر هنری ارائه دهید
  • ترکیب های پیشنهادی مشتریان در طراحی نهایی را درگیر کنید
  • قبل از چاپ یا انتشار آنها ، خطاها را بررسی کنید

طراحان گرافیک برای برقراری ارتباط ایده ها از طریق تصاویر و چیدمان وب سایت ها و صفحات چاپی ، هنر و فناوری را با هم ترکیب می کنند. آنها ممکن است از عناصر طراحی متنوعی برای دستیابی به جلوه های هنری یا تزئینی استفاده کنند.

طراحان گرافیک با متن و تصاویر کار می کنند. آنها اغلب نوع ، فونت ، اندازه ، رنگ و طول خط عناوین ، عناوین و متن را انتخاب می کنند. طراحان گرافیک همچنین تصمیم می گیرند که چگونه تصاویر و متن در یک چاپ یا صفحه وب با هم جمع می شوند ، از جمله اینکه هر کدام چقدر فضایی خواهند داشت. هنگام استفاده از متن در چیدمان ، طراحان گرافیک با نویسندگانی که کلمات را انتخاب می کنند از نزدیک همکاری می کنند و تصمیم می گیرند این کلمات در پاراگراف ها ، لیست ها یا جداول قرار گیرد. طراحان گرافیک با استفاده از تصاویر ، متن و رنگ می توانند داده های آماری را به گرافیک بصری و نمودار تبدیل کنند ، که می تواند ایده های پیچیده را در دسترس تر کند.

طراحی گرافیک در فروش و بازاریابی محصولات از اهمیت بالایی برخوردار است و یک جزء اساسی در بروشور و آرم است. بنابراین ، طراحان گرافیک ، که از آنها به عنوان گرافیست یا طراحان ارتباطات نیز یاد می شود ، غالباً در تبلیغات و تبلیغات ، تبلیغات ، روابط عمومی و بازاریابی با مردم همکاری نزدیکی دارند.

غالباً طراحان در یک دسته خاص یا نوع مشتری تخصص می یابند. به عنوان مثال ، برخی از گرافیک های مورد استفاده در بسته بندی را برای انواع مختلف محصولات خرده فروشی ایجاد می کنند ، در حالی که برخی دیگر ممکن است روی طراحی بصری مورد استفاده در ژاکت کتاب کار کنند.

طراحان گرافیک همچنین برای حفظ رقابت همچنان باید با جدیدترین نرم افزار و فناوری های رایانه ای به روز باشند.

برخی از افراد با پیشینه طراحی گرافیک در مدارس طراحی ، کالج ها و دانشگاه ها تدریس می کنند. برای اطلاعات بیشتر ، به پروفایل مربوط به معلمان بعد از متوسطه مراجعه کنید.

منبع:

http://desinre.co.vu