اینفوگرافیک همواره به ما در درک بهتر مسائل کمک کرده است. آنها وقتی پاراگراف طولانی باعث می شوند خواب آلودگی داشته باشیم ، این مفهوم را روشن می کنند. 

اما برای جلب توجه باید اینفوگرافی از وضوح بالایی برخوردار باشد. چیزهای ظریف هنری همان چیزی است که باعث جذابیت آن می شود. طراحان گرافیک با سالها تجربه طولانی ، طرح هایی با کیفیت بالا ایجاد می کنند که می توانند به رشد مشتری مشتری کمک کنند. 

مشرف به گرافیک و ثابت به سختی به تجارت شما ضربه می زند. اهمیت گرافیک با کیفیت فقط از نظر مشتری وجود دارد اما این یک روش عالی برای پیوند دادن کارمندان در مشاغل با صفحات وب شرکت ، انتشارات ، ثابت ، یکنواخت و موارد دیگر است.  

در اینجا لیستی از خدماتی که ارائه می دهیم برای تحقق کلیه نیازهای تجاری شما است

  • طرحی لوگو
  • طراحی وب سایت
  • آرم های متحرک
  • گرافیک سه بعدی
  • طراحی بروشور
  • طراحی کاتالوگ
  • خدمات طراحی بسته بندی محصولات سه بعدی
  • طرح کارت ویزیت
  • طراحی بنر
  • طرح های برچسب
  • طرح های سربرگ
  • طراحی صنعتی
  • طرح جلد کتاب
  • طراحی کاراکتر
  • طرح های تبلیغاتی

با داشتن یک دهه تجربه در این زمینه ، ما در ایجاد طرح های گرافیکی فوق العاده ای که قادر به افزایش دید و سودآوری باشند ، مهارت داریم.

چرا گرافیک خود را به صورت آنلاین انجام می دهید؟

برداشت اول آیا اهمیتی دارد

بله - درست است که برداشتهای اول ماندگار نیست. اما اگر صاحب مشاغل باشید ، ایجاد اولین برداشت مثبت و چشمگیر بسیار مهم است. فرقی نمی کند چه موقع و چگونه مشتری بالقوه محصول شما را پیدا کند تا زمانی که توجه وی را جلب کند.

تبدیل گرافیک خوب

اگر می خواهید برند خود را تبلیغ کنید ، پیامی را ارسال کنید و فروش را تقویت کنید ، یکی از مواردی که باید داشته باشید تصاویری جذاب است. طراحان گرافیک در ایجاد گرافیک مناسب ، جذاب و آموزنده که تبدیل می شوند ، ماهر هستند . با استخدام یک طراح گرافیک حرفه ای ، از یک روز به بعد گرافیک با کیفیت می گیرید.

برون سپاری یک روند رو به رشد است

پیش از این ، اگر می خواهید گرافیک شما به روشی کارآمد انجام شود ، باید طراح گرافیک خود را استخدام کنید. با این حال ، زمان تغییر کرده است. خدمات برون سپاری در حال حاضر روند اخیر است - خدمات طراحی گرافیک را شامل می شود. با برون سپاری طرح های گرافیکی خود ، تیمی از طراحان گرافیک حرفه ای می توانند در وقت و هزینه های گرانبهای شما صرفه جویی کنند. آنها با تخصص و خلاقیت خود می توانند در صورت نیاز به آنها نتیجه ای با کیفیت ارائه دهند.

در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید

استخدام طراح گرافیک خود نه تنها زمان زیادی را طلب می کند ، بلکه می تواند سوراخی را در جیب شما ایجاد کند اگر به اندازه کافی بدشانس بودید که یک ناسازگار را استخدام کنید. شما فقط لازم نیست که کل فرایند استخدام وقت گیر را طی کنید. داشتن یک افسر نیروی انسانی متخصص نیز می تواند پر هزینه باشد. برای کمک به صرفه جویی در وقت و شما از پرداخت هزینه های اضافی (و غیر ضروری) ، برون سپاری بهترین گزینه برای شماست.

ایده های تازه را هر بار دریافت کنید

هنگامی که روی گرافیک خود به تنهایی کار می کنید ، آب خلاقیت شما می تواند خشک شود و در نتیجه نتایج اضافی ایجاد می کند. هنگامی که از گرافیک خود برون سپاری می کنید ، می توانید به مجموعه ای از طراحان خلاق که ایده های تازه دارند و می توانید یک چشم انداز کاملاً جدید برای پروژه های خود وارد کنید ، دسترسی پیدا کنید. از آنجایی که خلاقیت به اشکال مختلفی ایجاد می شود و برای هر شخص بی نظیر است ، می توانید طرح های متنوعی را تهیه کنید که می توانند هر بار نتایج قابل توجهی کسب کنند.

انواع مختلفی از تحویل ها را در یک روش مقیاس پذیر بدست آورید

هر زمان که برای نام تجاری خود به گرافیک جدید نیاز دارید ، می توانید برای ارائه خدمات روی طراحی طراحی گرافیک حساب کنید. به عنوان مثال ، شما نیاز به کارت ویزیت و بنرهای جدید این ماه دارید. ماه بعد ، تصمیم گرفتید که برای تبلیغات رسانه های اجتماعی خود به اینفوگرافیک نیاز دارید . چه بخواهید گرافیک خود را کم کنید و چه موارد جدیدی را برای کمپین بعدی خود بخواهید ، این گزینه را دارید که آنچه نیاز دارید سفارش دهید

 

منبع:

https://murmur.csail.mit.edu/thread?group_name=salam&tid=15739

https://blogdev.ilearn.marist.edu/web/javad2man/home/-/blogs/-?_33_redirect=https%3A%2F%2Fblogdev.ilearn.marist.edu%2Fweb%2Fjavad2man%2Fhome%3Fp_p_id%3D33%26p_p_lifecycle%3D0%26p_p_state%3Dnormal%26p_p_mode%3Dview%26p_p_col_id%3Dcolumn-1%26p_p_col_pos%3D2%26p_p_col_count%3D3

http://gisdata.scag.ca.gov/Lists/AccessRequests/DispForm.aspx?ID=5767

http://lms.just.edu.jo/eportfolios/2045/Home/Start_Pro

https://courses.mizzouk12.missouri.edu/eportfolios/1367/Home/tarah_logo

https://learning.cmu.edu/eportfolios/1268/Home/arm_ham

https://serc.carleton.edu/person/142731.html

https://arizonawet.arizona.edu/users/normavasqu

https://blogdev.ilearn.marist.edu/web/ahanalaat/home/-/blogs/logotype

http://moglen.law.columbia.edu/twiki/bin/view/Main/ValiLOGO

http://ideate.xsead.cmu.edu/discussion/introduction-to-media-synthesis-and-analysis/topics/logodesign

https://scalar.chass.ncsu.edu/reportag/logodesign

http://www.ucdenver.edu/about/departments/InstitutionalResearch/Surveys/Lists/SurveyCalendarList/DispForm.aspx?ID=2032

https://sharepoint.louisville.edu/sites/sphis/spcv/Lists/Team%20Discussion/DispForm.aspx?ID=4655

https://dcds.instructure.com/eportfolios/63/Home/nokatarm

https://mp.antioquiatic.edu.co/blog/roham-web1988.html