یک نشان واره  چیزی بیش از یک متن یا تصویری ساده است که ما به تجارت خود می چسبانیم. این یک نماد است؛ پیامی که می گوید نه تنها تجارت شما

چیست بلکه چه کسی است.

لوگو چیست؟
دیکشنری Merriam-Webster یک آرم را به عنوان "نماد شناسایی" یا "بیانیه شناسایی" تعریف می کند. یک لحظه در مورد آن فکر کنید ... یک نماد و یک بیانیه.

این برای تهیه تصویر یا متن 2 بعدی بسیار زیاد است ، اما دقیقاً همان کاری است که مشاغل انجام می دهند. آنها هویت ، مارک تجاری و هدف خود را در یک

نمایه کوچک از اینکه چه کسی هستند و چه کاری انجام می دهند بسته بندی می کنند.

این هم مؤثر است درباره آرمهایی که امروز به ذهن شما می رسد فکر کنید:

  • قوس های طلایی مک دونالد
  • چرت زدن نایک
  • پری دریایی دو دم استارباکس
  • اپل نیمه خورده ... خوب ، اپل

شما نکته را می گیرید. آنها به عنوان تصویر ذهنی از مارک هایی که می شناسید با شما می چسبند. این یک نماد و جمله ای است که تجسم تجارت است.
چرا تجارت من به یک آرم احتیاج دارد؟
بزرگ یا کوچک ، شرکتی یا مستقل ، تجارت شما به یک آرم احتیاج دارد. این در جنبه های مختلف کسب و کار شما ، از وثیقه چاپی گرفته تا رسانه های اجتماعی ، تبلیغات و محصولات استفاده می شود.

آرم شما نقش اساسی در بازاریابی و برندسازی دارد ، از جمله:

  • کارت بازرگانی
  • لباس
  • سربرگ
  • علائم
  • آگهی ها
  • مواد تبلیغاتی (پیراهن ، لیوان ، قلم و غیره)
  • طراحی وب سایت
  • حساب های رسانه های اجتماعی
  • امضاهای ایمیل
  • و بیشتر…

به عبارت ساده ، همه جا در آنجاست: آنلاین ، روی کاغذ و به صورت حضوری. این اولین تصور است که با یک نگاه بسته بندی می شود.

وقتی درست انجام شود ، مردم آرم شما و به نوبه خود تجارت شما را به خاطر خواهند آورد. اما اگر شما یک آرم ضعیف طراحی کنید ، می تواند باعث شود تجارت شما غیر حرفه ای یا فراموشی به نظر برسد.برای تهیه لوگو حرفه ای می توانید از سایت های زیادی که به صورت آنلاین این کار را انجام می دهند شروع کنید

سایت هایی مانند:

 

به همین دلیل کیفیت اهمیت دارد. شما با قرار دادن فکر آگاهانه در طرح خود به این هدف دست می یابید. در زیر نکاتی درباره چگونگی ایجاد یک آرم که مشتریان شما را به ذهن متبادر می کنند پیدا خواهید کرد.

نحوه ایجاد یک لوگو

برای طراحی یک آرم دو گزینه اصلی وجود دارد: شما می توانید شخصی را استخدام کنید تا یکی برای شما ایجاد کند یا خودتان این کار را انجام دهید. هر گزینه و جوانب مثبت و منفی وجود دارد و تصمیم گیری در مورد شغل مناسب شما به بودجه ، مهارت ها و ابزارهای شما بستگی دارد.

وقتی یک طراح گرافیک استخدام می کنید ، شخصی را استخدام می کنید که در زمینه طراحی آرم آموزش دیده باشد. او هر دو تخصص را برای کمک به شما در انتخاب یک طرح رنگ و طرحی که حرفه ای به نظر می رسد ، خواهد داشت.

بسته به میزان تجربه طراح گرافیک ، شما می توانید کمتر از 300 دلار (به طور متوسط) برای یک طراحی لوگو پرداخت کنید. این شامل مدل های ارائه شده ، اثبات ها ، ویرایش ها و طراحی نهایی شما است.

با این حال ، اگر تازه کار خود را شروع کرده اید و یا ایده طراحی لوگو خود را در ذهن خود دارید ، ممکن است خودتان یک آرم ایجاد کنید. منابع مختلفی برای کمک به شما در انجام این کار وجود دارد.

اگر از قبل در زمینه طراحی تجربه دارید ، تنها چیزی که شما به آن نیاز دارید یک برنامه طراحی مانند Adobe Photoshop یا Adobe Illustrator است. اما اگر شما یک طراح طراحی نیستید ، به کمی کمک بیشتری نیاز خواهید داشت.

اینجاست که برنامه های سازنده آرم وارد بازی می شوند. این برنامه ها که معمولاً با کاربرد آسان هستند با گرافیک و فونت های سهام کامل هستند. شما به تخصص طراحی احتیاج ندارید. در عوض ، این برنامه گام به گام مراحل طراحی را طی می کند.
قبل از طراحی یک آرم چه مواردی را در نظر بگیرید
چه کسی شخصی را استخدام کنید و چه اینکه قصد دارید طراحی آرم خود را برطرف کنید ، چند ضربه و کارت وجود ندارد که هنگام برخورد به صفحه نقاشی ، به خاطر بسپارید.

1. هدف از ایستادگی کردن
آنچه روند و آنچه را که قبلاً دیده اید فراموش کنید. آرم شما باید منحصر به فرد برای تجارت شما باشد. به بیرون جعبه فکر کنید.

با مشخص کردن اینکه چه چیزی تجارت شما را از رقابت خود منحصر به فرد می کند ، شروع کنید و سپس روی آن گسترش دهید. ویژگی های خاص خود را با یک آرم مخصوص به خانه منتقل کنید و شما را از هم جدا کند.

برخی از مشاغل ممکن است از یک حیوان در آرم خود استفاده کنند که احساس می کند نشان دهنده فرهنگ و رسالت شرکت آنها است. مرورگر UC یک مثال عالی است. آنها سنجاب را انتخاب کردند زیرا سریع ، باهوش و قوی است .

این حیوان شخصیتی دارد که این امر بر صدای برند آنها تأثیر می گذارد.
2. در نظر بگیرید که چگونه ایده شما به صورت سیاه و سفید ظاهر می شود
مهم است که هنگام طراحی یک آرم اطمینان حاصل کنید که بدون توجه به چاپ آن ، به نظر خوب می رسد. این شامل قالب های مقیاس خاکستری است.

بهترین روش این است که ابتدا آرم خود را به رنگ سیاه و سفید طراحی کنید. این کار باعث می شود که بیش از حد به یک طرح رنگ متصل نشوید و متوجه شوید که این کار نخواهد کرد.

همیشه می توانید رنگ را به یک عکس سیاه و سفید اضافه کنید ، اما وقتی متوجه شدید که وقتی به یک قالب بی رنگ تبدیل می شوید ، لوگوی رنگی سخت تر می شود ، آن را از بین می برید یا حس نمی کند.
3. آن را ساده و مقیاس پذیر نگه دارید
سادگی در یک آرم مهم است. تشخیص آن در یک نگاه آسان است. این که آیا طرح شما کوچک شده است تا روی برچسب آدرس بپیچد یا بزرگ شود تا یک بنر نمایشگر تجاری را پوشانده باشد ، مردم باید بتوانند آن را بخوانند و تشخیص دهند.

همانطور که لوگوی خود را طراحی می کنید ، جزئیات اضافی یا غیر ضروری را بیرون بیاورید. همچنین ، آن را به یک نکته تبدیل کنید تا آن را در اندازه های مختلف آزمایش کنید. این به شما کمک می کند تا پیش از ارائه آرم خود به مردم از پیشگیری یا تصحیح مشکلات کمک بگیرید.
4. معنی آن را بدهید
همه آرم های خوب معنی دارند. این معنا ممکن است فلسفی یا تغییر دهنده زندگی نباشد ، اما باید معقول باشد. قبل از اینکه طرحی لوگو را تنظیم کنید ، از خود بپرسید که این برای شما یا تجارت شما چه معنی دارد.

این پاسخ ممکن است به همان اندازه یک کلمه یا به عنوان یک روایت پیچیده باشد. تا زمانی که بتوانید آن را توضیح دهید ، خوب است که بروید!
لوگوی بعدی بعدی خود را آنلاین شلاق بزنید
اگر به تازگی جواب "آرم چیست؟" را پیدا کرده اید و متوجه شدید که به شدت به یکی از شخصیت های خود احتیاج دارید ، نترسید! ما راه حل کامل داریم. با سازنده آرم آنلاین ما ، می توانید چند دقیقه آرم سفارشی را شلاق بزنید.

منبع:

https://learning.cmu.edu/eportfolios/1448/Home/Logo_design_create_a_custom_logo_with

https://blogdev.ilearn.marist.edu/web/javad2man/home/-/blogs/1986862

https://dcds.instructure.com/eportfolios/66/Home/Logo_design

https://serc.carleton.edu/person/142755.html

https://telegra.ph/%DB%8C%DA%A9-%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%B4%DA%A9%D9%84-%D9%85%DB%8C-%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D8%AF-02-19