متن های کوتاه زیبا

نیمکت خالی

صفایِ عصرتان را غم نگیرد
هـــوایِ حالتــان ماتم نگیرد
الهی در کنار سـفره ی عشـــق
شــــماها را کسی از هم نگیرد

میز و نیمکت در طبیعت

متن زیبا و کوتاه

We try to hide our feeling but forget our eyes speak
احساساتمان را مخفی می‌کنیم…
اما یادمان می‌رود که چشمانمان حرف می‌زنند.

 

Goodness without love is impossible
خوبی بدون عشق غیر ممکن است.

 

♥♥♥ متن کوتاه انگلیسی برای بیو اینستاگرام ♥♥♥

Everything happens for a reason
هر اتفاقی دلیلی دارد

 

Beware the barrenness of a busy life Socrates
مراقب بی‌نظمی‌های یک زندگی پرمشغله باشید

 

Life can only be understood backwards
but it must be lived forwards

ما رو به جلو زندگی می کنیم؛
اما رو به عقب می فهمیم.

 

 

♥♥♥   نوشته کوتاه انگلیسی برای بیو اینستاگرام ♥♥♥

Make beautiful your inside esprit
that be same your inside and outside personality

روح درونی خود را زیبا کنید
تا شخصیت درونی و بیرونی شما یکی شود.

 

There’s a place I go to
Where no one knows me
It’s not lonely,It’s a necessary thing
It’s a place I made up
Find out what I’m made of
The nights are stayed up
Counting stars and fighting sleep

یه جایى هست میرم،
که هیچکى منو نمیشناسه

حس تنهایى نمیکنم، این لازمه
یه جاییکه خودم ساختمش،
توش میفهمم وجودم از چیه

شبها توش بیدار میمونم
ستاره ها رو میشمارم و با خواب میجنگم

 

تو را من با قلب دوست دارم
نه با حرف…

شبیه خودت زندگی کن شبیه خودت بخند
راه برو
شبیه خودت لباس بپوش
شبیه خودت حرف بزن
شبیه خودت غذا بخور
ورزش کن
عکس بگیر
نقاشی کن
کتاب بخوان
یا شعر بنویس
حتی شبیه خودت عاشق شو
این شبیه خودت بودن است
که تو را از تمام ِ آدمها متمایز میکند
اینکه به سبک خودت
دوست داشته باشی دوست داشته شوی
شانسی است که قسمت هرکسی نمیشود
به سبک خودت زندگی کن
و پی گیر ِ زندگی هیچکس جز خودت نباش
در نهایت خودت برای ِ خودت میمانی
و آدمهایی که تو را نه دوست دارند
با تمام خوب و بد هایت ...
فقط تورا دوست دارند
نه نقاب هایی که هرروز میزنی
به سبک خودت زندگی کن ...
#شهرزاد-پاییزی

موبایل

دراین هیاهوے آخر سال
سبد گلے باعشق ودوستی
و آرزوے سلامتے وخوشبختے
و لبخند شیرین تقدیم به تک تک
شما مهربانان آخرسالتون خوش
روز و روزگارتون بسیار شاد شاد
 احوالتون خوش تر از هر روز

ماهی قرمز

دوستت دارم و
این علت ایمان من است
در هـواے نفست معجزه ے
جان من است
دوستـــت دارم و از عشق
تــو را میخواهم
دوستــت دارم و
هر خواستنت آن من است

مادر پیر

حکایت مرد و مرغ

مردی مرغ چکاوکی را به دام انداخت و خواست که او را بخورد.
چکاوک که خود را اسیرمرد دید گفت ای بزرگوار تو در زندگی ات این همه مرغ و خروس و گاو و گوسفند خورده ای
و از خوردن آن زبان بسته ها هرگز سیر نشده ای و از خوردن من هم سیر نخواهی شد.
پس مرا آزاد کن تا به جای آن سه پند به تو بدهم که در زندگی ات به دردت بخورند و با به کار گیری آنها نیکبخت شوی.
اولین پند این است که هرگز سخن محال را باور نکن.
مرد که از شنیدن اولین پند خشنود شده بود چکاوک را رها کرد
و چکاوک بر سر دیوار نشست
و گفت پند دیگر اینکه هرگز بر گذشته غم نخور و بر آنچه از دست داده ای حسرت نخور.
سپس ادامه داد.اما در بدن من مرواریدی گرد و گرانبها وجود داشت به وزن 300 گرم
که با آزاد کردن من بخت خود و سعادت فرزندانت را بر باد دادی زیرا مانند آن در عالم وجود ندارد.
مرد از شنیدن این سخن از حسرت و ناراحتی به خود پیچید و شیون کرد .
چکاوک که حال او را دید گفت مگر نگفتم بر گذشته غم نخور و حسرت چیزی را که از دست دادی نخور ؟
و مگر نگفتم حرف محال را باور مکن من 100 گرم هم ّنیستم چگونه مرواریدی 300 گرمی در بدن ما جا می گیرد؟
مرد که به خودش آمده بود، خوشحال شد که چکاوک دروغ گفته و پرسید خوب پند سومت چیست؟
چکاوک گفت: با آن دو پند چه کردی که سومی را به تو بدهم؟

#مثنوی-معنوی

گل صورتی

زمستان
آخرین حرف هایش را
روی آخرین برگ
از آخرین شاخه ی آخرین درخت
نقاشی میکند
و لای پنجره ی یخ کرده ی اسفند میگذارد
بهار اما پشت در است
حالش خریدنی ست
آمده تا مبتلا کند
با فروردین ناز میکشد
با فروردین دل میبرد
و به اردیبهشت که میرسد...
امان از اردیبهشت
امان از اردیبهشت که بوی ماه و آسمان میدهد
اردیبهشت عاشق است
سرش را روی شانه ی خرداد میگذارد
و با قصه های لیلی
هوای شهر را مجنون میکند!

مثل بهار باش
گاهی ابری
گاهی بارانی
و گاهی سرخوش و آفتابی
بگذار دریا با تو همراه شود
در کوچه هایی قدم بگذار
که عطر بهار نارنج
عشق را تحمیل میکند
پنجره را باز کن
تا آخرین حرف های زمستان
در آغوش باد رنگ فراموشی بگیرد
بهار را باید عاشق بود
بهار را باید رویید
بهار را....
من میگویم بهار را باید به گونه ای زندگی کرد
گه انگار تکرار نخواهد شد

#علی-سلطانی

گل سرخ زیر بارون

رد شدی از بغل مسجد و
حالا باید...
یا بچسبیم به "تو"
یا به "مسلمانی" خویش

#حسین-زحمتکش

گل در حال دود شدن

«‏أنا لا أضعف
‏ إلا حین أشتاقُ إلیک...⁩»
‏من کم نمی‌آورم
‏مگر زمانی که دلتنگت شوم...
#نزار_قبانی 

گل بارون دیده

هنگامی که شما روی مسائل داخلی کوچک تمرکز کردید
از دیدن تهدیدهای بزرگتر که در محیط بیرون رخ میدهند، غافلید ...

کپسول های پر رنگ

در این روزهای آخر اسفند
وقتی که خانه ات
کلاه سفیدش را به احترام بنفشه ها از سر بر می دارد
تو نیز خاکسترهای تلخ این زمستان را از آستین بتکان
و چشمهای غبار گرفته اش را با روزنامه های بد خبر دیروز برق بینداز
تا تعبیر خواب های اردیبهشتی ات راه زیادی نمانده است...

#عباس_صفاری

کاسه خالی

می‌خواهم مثل تو باشم،
یعنی زندگی‌ام را بکنم و دورادور دوستت داشته باشم.
نمی‌خواهم عشقم به تو دست و پایم را ببندد
مگر چه چیزی را از دست می‌دهم؟
یک مردِ بزدل را؟
و چی به دست می‌آوردم؟
لذت گهگاه در آغوشِ تو بودن را...

#آنا_گاوالدا

کارتونی طور

اگر بخواهی نعمتی
در تو زیادشود،
باید آنراستایش کنی
حتی وقتی گیاهی را
ستایش کنی، بهتر رشد میکند
تقدیر کنید، ستایش کنید،
تأیید کنید،تا نعمت های خدا
به سوی شما سرازیر شود.

قطره آب چیکده از چتر

دلم روشن است
به تمام اتفاق‌های خوب
سال جدید و تمام روزهای شیرین..
به لبخندی که بر دلمان می‌نشیند
به خواسته ای که جامه داشتن میپوشد
و به راهی که راه رسیدن است...
نباید نا امید بود
شاید خدا خواست و
این بهار درخت آرزوهایمان جوانه زد

قاصدک

بیاین
در این روزای
آخرسال دو جمله رو
به کسی که واسمون مهمه بگیم
١- تشکربرای بودنت درسال گذشته
٢- آرزو برای داشتنت درسال آینده

فقر دخترونه

رو کرد به ما بخت و فتادیم به بندش
ما را چه گنه بود؟- خطا کرد کمندش
با آن همه دلداده دلش بستهٔ ما شد
ای من به فدای دل دیوانه پسندش ...

# سیمین_بهبهانی

فرمون ماشین

Love means you
and you mean the whole world to me
عشق یعنى تو
و تو واسه من کل دنیایى

 

I want to run away
with you where there’s only me and you

دوست دارم با تو فرار کنم
به جایى که فقط من و تو باشیم

 

♥♥♥ جملات انگلیسی کوبنده ♥♥♥

You will always be the most
beautiful part of the story
of my life…!
تو همیشه زیباترین قسمت،
از داستانه زندگیه منی…

 

true love is a tight hug after a hard fight
عشق واقعی یعنی یه بغل محکم بعد از یه دعوای سخت

 

Love is not blind; it simply enables one to see things others fail to see
عشق کور نیست؛ عشق تنها باعث می شود چیزهایی را ببینی که دیگران قادر نیستند….

 

Everyone is beautiful in their own way because God makes no mistakes
هر انسانی به سبک خودش زیباست…زیرا خداوند هرگز اشتباه نمی کند!

Do not dwell in the past, do not dream of the future, concentrate the mind on the present moment.
-Buddha
در گذشته اقامت نکن، در رویای آینده نباش، ذهنت را در لحظه کنونی متمرکز کن

 

 اگر تصمیم دارید که متوسط بودن را برای همیشه کنار بگذارید،
باید همواره با خود بگویید:
بزرگی و عظمت درون ژن‌های من نهفته است.
من از تبار قهرمانان هستم.
من مخلوق خداوند بلند مرتبه هستم.

# جول-اوستین

فرشته ای به نام مادر

* همیشه داشتن و از دست دادن
به مراتب آدم را بیشتر ناراحت میکند
تا این که از اول نداشته باشد .

شیشه نم زده

* فقط یک گناه وجود دارد و آن دزدی است .
دروغ که بگویی حق کسی را از دانستن حقیقت می دزدی.

شیشه پر از شبتاب

* ناراحت شدن از یک حقیقت
بهتر از تسکین یافتن با یک دروغ است .

شب پر ستاره

* او گفت : خیلی می ترسم
و من گفتم : چرا؟
و او گفت : چون از ته دل خوشحالم دکتر رسول . خوشحالی این شکلی وحشتناک است .
ازش پرسیدم : چرا؟
و او گفت : وقتی دست سرنوشت بخواهد چیزی را ازت بگیرد ، می گذارد این طور خوشحال باشی.

شاخه گل سرخ

هر بار می بویمت
گلدانی نامش را به تو هدیه میدهد
و برگش را به من
زمستان هم عطرِگرم تو را می بوید
که بهار می شود ...

#جلال-حاجی-زاده 

سیاره تخریب شده

اگر ثروتمند نیستی مهم نیست،بسیاری از مردم ثروتمند نیستند
اگر جوان نیستی ،همه با چهره ی پیری مواجه می شوند
اگر تحصیلات عالی نداری با کمی سواد هم می توان زندگی کرد
اگر سالم نیستی ، هستند افرادی که با معلولیت و بیماری زندگی می کنند
اما اگر عزت نفس نداری ، برو بمــیر که هیــچ نداری .. !

نقل از گوته در کتاب یک دقیقه بــرای خــودم از اسپنسر جانســون

زوج پیر

گاهی فقط یک حاشیه ی امن و آرام می خواهی ؛
به دور از تمامِ دوست داشتن ها
به دور از تمامِ دلتنگی ها
به دور از تمامِ خواستن ها و نخواستن ها ...
چشمانت را ببندی ،
لم بدهی وسطِ یک بیخیالیِ مطلق و تا چشم کار می کند ؛
عینِ خیالت نباشد ...

ریل در دوربین

خرم کسی که با تو روزی به شب رساند
یا چون تو نازنینی شب در کنار دارد...

منبع:

http://gilanmedia.rozblog.com/post/66

http://diamax.royablog.ir/post/3/%D9%85%D8%AA%D9%86+%D8%B2%D9%8A%D8%A8%D8%A7+%D9%88+%D9%83%D9%88%D8%AA%D8%A7%D9%87+%D9%88+%D8%AF%D9%84%D9%86%D8%B4%D9%8A%D9%86

shorturl.at/dfwD6

http://bit.do/fAPzk

https://cutt.ly/Wth1ZU0

http://psce.pw/Q6GLJ

http://bit.ly/2WttThh