بسیاری از افراد معنی "لوگو" و "مارک" را اشتباه می گیرند. آنها حتی تصور می کنند که با داشتن یک آرم ، یک برند دارند مانند:طراحی لوگو آرایشگاه این طور نیست. یک آرم فرمت برندسازی است که موقعیت یابی ، پیام رسانی ، ارزش ها و فرهنگ شرکت را دربر می گیرد. یک برند ، درک معناداری از شرکتی است که از دید مصرف کنندگان آنها دیده می شود و کاملاً نامشهود است. یک آرم به سادگی نماد تمام ویژگی ها و باورهای مختلف یک شرکت است.

برای ساختن یک برند چه چیزی لازم است؟ در فلسفه ما به انجام ممیزی مارک برای مشتریان خود اعتقاد داریم که عمیق می باشد تا مشخص کند که این شرکت واقعاً برای چه کسی ساخته شده است ، با چه کسی صحبت می کند و انتظارات آنها چیست. این فرآیند حسابرسی برای برخی از شرکت ها می تواند دشوار باشد زیرا وقتی سؤالات سخت پرسیده می شود و ممکن است باعث ایجاد مکالمه های ناخوشایند بین مالکان شود. اما نتیجه ارزش گفتگوی دشوار را دارد زیرا هم ترازی و هدف به سطح می پیوندد. سپس وظیفه فلسفه است که این اطلاعات را در زمینه ای شکل دهد که مشتریان شرکت درک کنند. بیانیه های موقعیت یابی ، بیانیه های ماموریت ، مقادیر و برچسب ها همه شکل می گیرند و به بخش طراحی اجازه می دهند تا نمای بصری را به صورت آرم ایجاد کند همانند:طراحی لوگو آرایشگاه زنانه

پس از توسعه برند ، سه مرحله اصلی برای پیاده سازی و ایجاد موفقیت در حقوق صاحبان برند مورد نیاز است:

  1. قوام - برای موفقیت در یک برند ، یک شرکت باید طرح های جدید و موقعیت یابی به همه جنبه های تجارت را پیاده سازی کند. این شامل هماهنگی کارکنان با پیام جدید و اجرای طرح جدید از طریق تمام کانال های بازاریابی است. ارزش سهام براساس تجربه و تعامل با برند است. اگر مصرف کنندگان تعامل مثبت مثبتی با کارمندان و مارک تجاری داشته باشند ، ادراک تغییر می یابد.
  2. ماندگاری - برندسازی چیزی نیست که بتواند یک شبه تکمیل شود. برای تغییر ادراک صبر و قوام لازم دارد. انتشار مواد بیشتر و ضربه زدن به کانال های جدید با پیام رسانی جدید ادامه خواهد یافت و ارتباط با مصرف کنندگان را تقویت می کند. این پایداری همان چیزی است که باعث آگاهی از برند ، وفاداری و دفاع می شود.
  3. محدود کردن - شناخت کانال ها و بازارهای صحیح بسیار مهم است. اگر شرکتی وارد مخاطبان جدید شود ، پیام ممکن است رقیق شود. با وعده به مخاطب و اشکال صحیح ارتباطات خودداری کنید تا از پیام های پیچیده جلوگیری کنید.

فلسفه با افتخار می گوید که بسیاری از تجارب تجدید نظر ما به دلیل فرایند مناسب برند و توانایی مشتری در پیروی از سه مرحله اجرای موفقیت آمیز بوده اند.

یک شرکتی که ارزش تشخیص آن را دارد مشاوران معاملات Laurus است. این شرکت متخصص در استعداد مالی و خدمات مشاوره CFO است. لوروس چند سال پیش به فلسفه آمد و خواست که مجدداً شرکت خود را معرفی کند. بعد از یک روند ممیزی نامشخص برند ، فلسفه توانست به لوروس در موقعیت جدید خود کمک کند:

برای بنگاههای سهامداری خصوصی ، مشاوران معاملات Laurus Transaction Advisors مشاوره مالی و CFO است که مقرون به صرفه مسائل را پیش بینی و حل می کند ، زیرا تنها لوروس یک رویکرد سازگار و با جزئیات را ارائه می دهد که توسط یک تیم باتجربه و پاسخگو ارائه شده و مشتریان را قادر می سازد بهتر شوند. تصمیمات در طول چرخه سرمایه گذاری

ارزش های آنها: تجربه ، تفکر استراتژیک و مقرون به صرفه.

و در زیر نمایش تصویری موقعیت جدید است. سمت چپ آرم لوروس هنگام ورود به فلسفه بود ، و سمت راست نمایانگر جدید را نشان می دهد. این آرم برای ساختن بر قدرت سه مقدار اصلی که در برچسب ایجاد شده ساخته شده است. ما با استفاده از سه حلقه به هم پیوسته یک آرم طراحی کردیم. این امر بصری ارتباط بین لوروس ، مشتری های آن و فرصت هایی که این رابطه ارائه می دهد را نشان می دهد.آرم های مختلف همچون طراحی لوگو آرایشگاه مردانه حلقه ها و حلقه های باز تمرکز و پیچیدگی را در حل مسئله آنها نشان می دهد.

مدیران لوروس اهمیت برندینگ را می فهمند و لوحی دریافت می کنند که نه تنها جوهر شرکت را به خود جلب می کند ، بلکه یک برند را نیز از موقعیت جدید ساخت. این شرکت از آن زمان با گسترش تجارت بیشتر از گذشته در حال گسترش است. اکنون اگر فقط یک آرم را جستجو کرده اید ، به مکانشان فکر کنید. فکر می کنید شرکت به اندازه امروز موفق بوده است؟

برای مشاهده نمونه کارهای طراحی لوگو حرفه ای به سایت ریوال مراجعه فرمایید

 

منابع:

http://yasinrali.rozblog.com/

http://yasinrali.rozblog.com/post/1

http://sepidnew.royablog.ir/post/1/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D9%8A+%D9%86%D8%B4%D8%A7%D9%86%D9%87+%D8%A2%D8%B1%D8%A7%D9%8A%D8%B4%D9%83%D8%A7%D9%87

http://sepidnew.royablog.ir/

http://armname.parsiblog.com/

http://armname.parsiblog.com/Posts/1/%d8%a2%d8%b1%d9%85+%d8%a2%d8%b1%d8%a7%d9%8a%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87+%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87+%d8%b4%da%a9%d9%84+%d9%85%d9%8a%da%af%d9%8a%d8%b1%d8%af%d8%9f/

https://waxon.persianblog.ir/

https://waxon.persianblog.ir/okDX784a87c1ypNZqW1l-%D8%A2%D8%B1%D9%85-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D8%B1-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%B4%DA%A9%D9%84-%D9%85%DB%8C-%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D9%86%D8%AF%D8%9F